Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Εξάρες

Κοιμάμαι με το ράδιο ανοιχτό. Από παιδί. Δεν θυμάμαι αν το ήθελα από φόβο για συντροφιά ή για να με καλέσει πιο απαλά και γλυκά κοντά του ο Μορφέας, απλά πως κάθε πρωί ξυπνούσα αναμαλλιασμένη από την ταραχή με τις φωνές της αδερφής μου γιατί λέει δεν την άφηνα να κοιμηθεί.
-Μάτι δεν έκλεισα όλη νύχτα με τις βλακείες σου.

-Ποοό πρωί πρωί. Τι σε πείραξε; Δεν νανουρίστηκες;
-Όχι!

Βλέπω ανθρώπους καθημερινά, στον δρόμο, στο τρένο, στα φανάρια, σε δημόσιες υπηρεσίες, στη δουλειά, σε μαγαζιά και αναζητώ μέσα από κάθε έκφραση, βλέμμα, κίνηση ή τη λέξη που θα ψιθυρίσουν, την ιστορία τους. Φαντασιώνομαι τη ζωή τους. Από πού είναι, πού μένουν, που πάνε, που δουλεύουν, πως τρώνε, τι καφέ πίνουν, πως κάνουν έρωτα ή σέξ. Αν είναι ευτυχισμένοι, δυστυχείς, ή συμβιβάζονται. Ως γονείς, φίλους, εραστές, ιχνηλάτες της ζωής,παρατηρητές ή μαλάκες.

Ακούω τραγούδια και φτιάχνω με το νου βίντεο κλιπ. Στα περισσότερα επικρατεί ο χορευτικός οίστρος και οι αγκαλιές στον αέρα. Κινήσεις από αυτές που τώρα μετανιώνω που εγκατέλειψα και που το κορμί τις περιμένει να έρθουν ξανά, όπως το χώμα τη βροχή. Τότε καταριόμουν τους πάντες, που έχανα το χουζούρεμά μου για να κάνω ροντάτ στις 3 το μεσημέρι. Τότε.
Όταν τελειώνει το τραγούδι, τελειώνει και το φανταστικό βίντεο κλιπ, στο οποίο είναι όλα ρόδινα. Φυσικά.

Μετά προσπαθώ να με πείσω πως ήταν απλά παιχνίδισμα του μυαλού και πως δεν θα γίνει η φαντασία πραγματικότητα. Μερικές φορές τα καταφέρνω, άλλες πάλι όχι.

Συγκινούμαι με τις διαφημίσεις. Με το κλάμα μιας γιαγιάς ή ενός σκύλου. Παλιότερα, το δάκρυ το είχα στο τσεπάκι μου. Όλη η οικογένεια και το μισό σχολείο δεν με ήξερε με το όνομά μου, αλλά ως την "κλαψιάρα". Αυτό μάλλον μέστωσε μέσα μου και αντέδρασε με αποτέλεσμα την γνωμάτευση του οφθαλμίατρου, που είπε πως τα μάτια μου είναι ξερά, άνευ ιατρικού ουσιαστικά λόγου. "Κλαις καθόλου κορίτσι μου;" ....Πάει καιρός γιατρέ.

Γράφω για να μην ξεχνάω πως ξεκίνησα να ονειρεύομαι, πως κάποια στιγμή θα αποκτήσω το σπιτάκι μου στη θάλασσα, και θα γράφω με πένα πάνω σε ένα ξύλινο τραπεζάκι αγκαλιασμένη από τον καπνό που θα κάνουν τα αρωματικά τσιγάρα μου. Λεμονάδα θα πίνω και το αεράκι θα ακουμπάει χαδιάρικα τα κόκκινα μάγουλα, παίρνοντας μαζί του, έγνοιες και χαρτιά. Πολλά χαρτιά. Μετά θα τα κυνηγάω στα ρηχά, θα μουλιάζουν οι πατούσες από το αλάτι και τα δάχτυλά μου θα είναι γεμάτα μελάνι.

Κυνηγάω να κάνω τα πάντα. Συνεχώς νιώθω πως χάνω το τρένο. Η συνέπεια του χρόνου, θα πρέπει να είναι η έκτη μου αίσθηση. Θέλω να ικανοποιώ τις επιθυμίες μου, αλλά και των υπολοίπων, εδώ και τώρα. Το αποτέλεσμα, συνήθως είναι η μετέπειτα καταστολή για κανά μήνα, ή το "κούμπωμα" και πάλι στον εαυτό μου, επειδή δεν πρόλαβα! Και που να εξηγώ πάλι, πως εγώ έτσι είμαι.
Η άτιμη, την έχω τη δικαιολογία. Έτοιμη. Σαν καλομαγειρεμένο φαγητό μωρού. Αχνιστή, χωρίς κόκκαλα και ευκολοχώνευτη, έτσι για να βουλώσει αμέσως στοματάκια.


-Ωραία, και τί κατάφερες τώρα;
-Δεν σε καταλαβαίνω.
-Τρέχεις και πλέον δεν ξέρεις ούτε εσύ το λόγο.
-Μα θέλω!
-Μα θα σπάσεις. Ψυχοσωματικά είναι κούκλα μου όλα αυτά. Σταμάτα να βάζεις τον εαυτό σου στο υπόγειο. Πας αύριο.
-Αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα, δεν το αφήνεις γι' αύριο. Εγώ αυτό ξέρω!
-Ε μα δε τρώγεσαι εσύ παιδάκι μου, δεν τρώγεσαι!
-Το ξέρω.



Μόνο το "φαγητάκι" μου. χιχιχι..

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με το ραδιόφωνο γνώριμο πολύ! Ευτυχώς την είχαμε οικογενειακώς την τρέλα. ;)
Εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα όσα ονειρεύεσαι στην πέμπτη παράγραφο.Αλλά να ξέρεις όλα μαζί δε γίνονται. Δώσε περισσότερη προσοχή στις δικές σου προτεραιότητες! :)

Υ΄γ. Η Όντρεϊ αξεπέραστη ως Holly.

Anasazi είπε...

Εγώ δεν ήμουν κλαψιάρης. Ήμουν πάντα ο σκληρός και κυνικός της παρέας. Πόσο όμως σε νιώθω κατά τα άλλα, να ξερες. Μην αφήσεις ποτέ το σήμερα για το αύριο. Και ας τρέχεις όλη μέρα. Αυτή είναι η κοσμοθεωρία όσων θέλουν να φάνε τη ζωή ολόκληρη. Και μετά να φτύσουν και το κουκούτσι...

Siddhartha είπε...

Το αύριο κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει. Όσο καλύτερα προετοιμάσεις το σήμερα, τόσο καλύτερα αντιμετωπίζεις το αύριο.

fish eye είπε...

δεν τρωγεσαι??μια χαρα σε βρισκω..πολλα κοινα εχουμε..

sorry_girl είπε...

Όλα καλά, αλλά αυτό με το ραδιόφωνο δεν το αντέχω!Μα πως κοιμάσαι ρε κοριτσάκι με το μπλα-μπλα στ'αυτί;!
Καλά ίσως εγώ να είμαι νευρωτικιά χιχιχιχι!
;)

ΔemΩΝ είπε...

εγώ πάλι bebe μου, ότι μπορώ να το κάνω αύριο δεν το κάνω ποτέ πριν από μεθαύριο!

την καλημέρα μου :))

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Πάντα ύπνος με το ραδιόφωνο. Μια ήρεμία ότι κάποιος είναι δίπλα μου. Άλλωστε γεννήθηκα άθεη και η ιστορία με τους φύλακες αγγέλους δε μου έλεγε τίποτα. Με τις πανελλήνιες έκοψα το ραδιόφωνο. Και τότε το πρώτο βράδυ με εκείνον, με αγκάλιασε και έβαλε ραδιόφωνο για να κοιμηθούμε. Και δεν κοιμηθήκαμε!
Μου αρέσουν τα κείμενά σου!

Ανώνυμος είπε...

Κάποτε και εγώ κοιμόμουν παρέα με το ραδιόφωνο. Πλέον δεν το κάνω...
Με ενοχλεί λίγο αυτό.

Καλημέρες...

BeBe είπε...

@renata:
Ευχαριστώ θερμά ρενάτα μου! Αξεπέραστη όντως!

@anasazi:
Αν και σκληρός, ρουφάς τη ζωή ως εκεί που δεν πάει όμως..Εγώ πάντως θέλω να καταπίνω ως και το κουκούτσι!

@siddartha:
Και χωρίς προετοιμασία, μια χαρά μπορούμε, αρκεί να το πιστέψουμε ;)

@φεγγαροαγκαλιασμένη:
Τρώγομαι λες ε; Σε όσους αρέσει το αλμυρό...ξέρεις λόγω θάλασσας, βεβαίως, βεβαίως...χιχιχι. Έχουμε; Χαίρομαι. :)

@sorry_girl:
Α!απίστευτος έρωτας το ράδιο. Μπορώ αμέ..Όχι παιδί μου δεν είσαι νευρωτική, απλά αντέχεις την ησυχία. Εγώ πάλι τρελαίνομαι!

@diavolikon:
Μπορεί και να είσαι ευτυχισμένος άνθρωπος εσύ τελικά!

@vasilia vaxevani:
Ευχαριστώ πολύ και καλώς ήρθες στο φτωχικό μου! Εγώ πάλι στις Πανελλήνιες το ξεχείλωσα το θέμα. Η συνθήκη της Λοζάννης, συνδυάστηκε με τον εκφωνητή που είχε λυσσάξει να με προκαλεί, λέγοντας πως πρέπει να ξεχυθούμε στις παραλίες.

@theodora:
Καλημέρες και καλώς ήρθες :)

SparksScribbler είπε...

Αυτό με το ραδιόφωνο το έκανε μια φίλη μου. Δεν με ενοχλεί να το ακούω όταν κοιμάμαι, απλά εγώ δεν το κάνω.
Αυτό με το κλάμα το έπαθα κι εγώ. Υπήρχε μια περίοδος που έκλαιγα με το παραμικρό, μετά το έκοψα και έπαθα κατακράτηση δακρύων! Πόσο καιρό έχεις να κλάψεις; ρωτούσε η οφθαλμίατρος και δεν θυμόμουν να της απαντήσω...
Η φαντασίωση με το σπίτι κοντά στη θάλασσα και το ξύλινο τραπεζάκι με στοιχιώνει και μένα...
Τελικά, έχουμε πολλά κοινά...

zero είπε...

Σαν παιδι το ιδιο κολπο εκανα με το ραδιοφωνο.
Μετα απλα δεν ηταν απαραιτητο πια.

ζερο.

zero είπε...

Αα ...για να μην το ξεχασω...
Πολυ καλο το ποστ.

ζερο.

Ανώνυμος είπε...

Αχ, πόσο καλά την ξέρω την αίσθηση του να τρέχεις διαρκώς να προλάβεις τα πάντα.. Και διαρκώς να προσδοκείς κάτι και να βάζεις συνέχεια νέους στόχους.. Φοβάμαι όμως πως έτσι προσπερνάω βιαστικά τις στιγμές της ζωής μου τρέχοντας να βρω τις επόμενες.. ps. μόλις σε ανακάλυψα.. Πολύ όμορφα κείμενα!:)

BeBe είπε...

@Μεγαλειοτάτη:
Χαίρομαι που τουλάχιστον κάποια από αυτά που γράφω, δεν είναι παραλογισμοί του εαυτού μου και μόνο ;)

@ζερο:
Ευχαριστώ monsier!Φιλάκι!

@cornflake girl:
Μόλις σε ανακάλυψα κι εγώ. Καλώς ήρθες, ευχαριστώ πολύ :)

Antoin... είπε...

Καλησπέρα..!
Εσύ είσαι καλή...
Δε λιποψυχάς να φανερώσεις
τη γυναικεία ψυχή,
ενώ συγχρόνως έχεις την αίσθηση
του μέτρου στο λόγο.
Πολύ χαίρομαι που σε 'γνώρισα'.

BeBe είπε...

@antoin:
Ευχαριστώ αγαπητέ ποιητή! Κι εγώ χάρηκα που σε ανακάλυψα :)

zero είπε...

Κι'εγω χαρηκα
που σας ανακαλυψα.
Ρε τι γινεται...
ο ενας ανακαλυπτει τον αλλον.

ζερο.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το... καλομαγειρεμένο φαγητό μωρού!!! χι χι

Y. K. είπε...

εγω δηλαδη που αυτο με το ραδιο αρχισα να το εφαρμοζω στα 19 μου,εχω προβλημα γιατρε μου???
φιλι!

Y. K. είπε...

μου αρεσει κι εμενα να παρατηρω ανθρωπους.πολυ!!

BeBe είπε...

@ζερο:
Καλέ είδες; Ο κακός χαμός!χιχιχι

@dolphin:
Από τα νοστιμότερα!

@alicia:
Αντιθέτως καλή μου. Φιλί πίσω!

Lupa είπε...

Μου θύμισες τα βράδια που πλάκωνα με μαξιλάρια τη δική μου αδερφή γιατί επέμενε να ακούει "Ελεύθερα τη γνώμη σου " με τον Κώστα Μυλωνά (τι εποχές Θεέ μου)
Πόσο μου λείπει τώρα εκείνος ο μαξιλαροπόλεμος!

BeBe είπε...

@lupa:
χαχαχαχαχαχαχααχα! Πραγματικά άλλες εποχές :)

Angel Vs Life είπε...

spitaki sti thalassa?
auto ki an einai eutyxia :o)

Кроткая είπε...

πολύ γνώριμα και οικεία όλα αυτά, mademoiselle! καλώς σας βρήκα λοιπόν!

ΔemΩΝ είπε...

μου επιτρέπετε να σας ανακαλύψω; :))

Sigmataf είπε...

Μπρρρρρρρρρρ......
Ουπς σόρυ!
Δεν χωνέυεται με τπτ το γ@(*))νο αστικό λουκάνικο απο την κρεταγορά του Ρέντη.
Εκεί που κάποια πρωινά συναντώ ανθρώπους και
"Φαντασιώνομαι τη ζωή τους. Από πού είναι, πού μένουν, που πάνε, που δουλεύουν, πως τρώνε, τι καφέ πίνουν, πως κάνουν έρωτα ή σέξ. Αν είναι ευτυχισμένοι, δυστυχείς, ή συμβιβάζονται. Ως γονείς, φίλους, εραστές, ιχνηλάτες της ζωής,παρατηρητές ή μαλάκες"

Για τα 2 τελευταία, κοιτάζω και σε μία λίμνη.

Κάπου τον γνωρίζω αυτόν τον μαλάκα,
λέω...
Ρίχνω μία πέτρα και ΜΠΛΟΥΜ!
Πολλά κυκλάκια γύρω απο τον πυρήνα του μπλουμ.

Έπειτα σκέφτομαι...
Ρε μαλάκα, πόσο ακόμα στην μαυρίλα;
Παίρνω το τετραδιο και ζωγραφίζω κυκλάκια.

Λένε...
....
....
άστους να λένε!

Η λάσπη ξεπλένεται με νερό.

Πςςςςςςςςςς.
τεράστιο comment...

Τι άλλα?
Πάω μια βόλτα στη λιακάδα...

Κι αδιαθέτησα σήμερα κι όλα καλά.

Μπρρρρρρρρρρ...
Μπρρρρρρρρρρ......
Ουπς σόρυ!
Δεν χωνέυεται με τπτ το γ@(*))νο αστικό λουκάνικο απο την κρεταγορά του Ρέντη.

ΧΕ!

zero είπε...

Ωρε κοσμο που μαζεψε το μαγαζι.
Στεκι το καναμε.
Ρε τι γινεται στον κοσμο.

ζερο.

candyblue είπε...

είμαστε χρόνος που λήγει, μάζα από χώρο και χρόνο,διαστελλόμαστε και συστελλόμαστε καταπίνοντας χρόνο. Τρώμε τόσο πρόστυχα όλο το χρόνο μας μέχρι να γίνουμε όλοι μαύρες τρύπες οι οποίες θα ρουφήξουν τους εαυτούς μας.

candy's τετραδιάκι είπε...

Aυτα τα "ψυχοσωματικα" εχουν γινει στη μοδα τελευταια..
Αν ηξερε κανεις τι σημαινει ψυχοσωματικη ασθενεια θα την πεταγε την καραμελα απ το στομα του!

Μια χαρα σε βρισκω καλη μου..δραστηρια!

Φιλια :)

allmylife είπε...

τα κοινά σου με την Μεγαλειοτάτη ,
κοινά και με μένα bebe...
Καλησπέρα.

ellinida είπε...

Oτι μπορώ να αναβάλω για αύριο, το κάνω. Εχω το ξύλινο τραπέζι και το σπίτι στην θάλασσα. Δεν κυνηγάω τίποτα, έρχονται και με βρίσκουν.
Ημουν σαν και σένα, μέχρι την μέρα που αποφάσισα να αλλάξω.
Ακόμα κλαίω και γουστάρω.
Καλώς σε βρήκα.:))

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Καλημέρα :)

BeBe είπε...

@angel VS life:
Δε λες τίποτα!

@krotkar:
Καλώς σας βρήκα κι εγώ mademoiselle!

@diavolikon:
Με την άνεσή σας :P

@SigmaTaf:
χεχεχεχε! ;)

@zero:
Κακός χαμός ε;

@candyblue:
Πάντα μου αφήνεις κι από ένα σχόλιο για σκέψη :)

@candy's τετραδιάκι:
Πέστα πέστα! Καλημέρα αγαπητή μου,φιλιά!

@allmylife:
Χαίρομαι καλή μου Ελένη :)

@ellinida:
Σε ζηλεύω που το κατάφερες! Τα συγχαρητήριά μου!

@διαιρέτης:
Καλημέρα!

Χάος είπε...

Τι όμορφη καλοκαιρινή εικόνα. Αυτή με το σπιτάκι σου στη θάλασσα, το ξύλινο τραπέζι και την λεμονάδα.

eρωτακι είπε...

Πανέμορφο.
Ήρθα διψασμένη και θέλω λεμονάδα
:))))

BeBe είπε...

@Χάος:
:)

@Ερωτας:
Έλα ντε να κεράσω!