Πέμπτη 3 Μαΐου 2007

Ζώνη του Λυκόφωτος

Θες κάτι η Άνοιξη, κάτι η μούρλα που με έχει πιάσει να φτιάξω -επιτέλους- το δωμάτιό μου, αλλάζοντας χρώματα, κουρτίνες, αφίσες έως και τα κεριά, είπα να αρχίσω από κάπου.
Κατέβασα καλοκαιρινά, μάζεψα χειμωνιάτικα, άρχισα τα πλυντήρια. Άρχισα. Αλλά δεν τελείωσα. Πρέπει να είναι περισσότερα από επτά χρόνια που έχουμε το συγκεκριμένο πλυντήριο, αλλά έπρεπε όταν εγώ πήρα απόφαση να βάλω 6-7 μαζεμένα να τελειώνω, να χαλάσει.
Έπειτα από μια ώρα αναμονής, ψαξίματος και...πρηξίματος σε γνωστό τηλεφωνικό αριθμό, επανηλλειμένως διαφημιζόμενο με.. Νώντες και μπουζούκια, έβγαλα κάποια άκρη βρίσκοντας ειδικό στα μέρη μου.
Ο συνταξιούχος ειδικός, προσφέρθηκε να με βοηθήσει γιατί με λυπήθηκε έτσι όπως περιέγραφα το δράμα μου και αφού μου έδωσε το τηλέφωνο ενός "απίστευτα ευγενικού και καλού κυρίου που θα τρέξει", άρχισε να με ρωτάει για το γενεολογικό μου δέντρο.
Από που βγαίνει το όνομά μου, που σημειωτέον έβαλε κάθε πιθανό σύμφωνο μπροστά από το άλφα για να καταλήξει στο σωστό αφού του το είπα δέκα φορές, αν είμαι βέρα Αθηναία, πότε γιορτάζω και αν έχω κρατήσει το τηλέφωνό του μην τυχόν και δεν βρω τον "καλό κύριο που θα τρέξει" και αφού γνωριστήκαμε και βγήκαμε γειτονάκια να μη χαθούμε κούκλα μου!
Για καλή μου τύχη, ο καλός κύριος άρχισε να τρέχει από την μια άκρη της Αθήνας στην άλλη, ενώ ο συνταξιούχος ειδικός μου είπε να περιμένω τον καλό κύριο κοντά στο σπίτι του γιατί είναι άσχετος από την περιοχή.
Αποκαμωμένη από την δουλειά και τις μπουγάδες, δεν είχα βάλει μπουκιά στο στόμα, με κάτι κόκκινα μάτια, έβαλα μια φόρμα και βγήκα για το κυνήγι του καλού κυρίου που είχε χαθεί.
Έφτασα νωρίτερα σε έναν ερημικό δρόμο, έβαλα αλάρμ, άναψα τσιγάρο, συντονίστηκα με Δίεση.
"Νοσταλγός του ροκ εντ ρολ" έπαιζε εκείνη την ώρα....Ε τραγούδησα το πρώτο ρεφρέν, το δεύτερο....τελείωσε και το τσιγάρο...Πουθενά ο καλός κύριος.
Ντριννννν....
"Δεσποινίς μου, ο κύριος Γιώργος είμαι. Ήρθε ο Βασίλης;"
"Όχι και έχω ήδη φτάσει".
"Μην ανησυχείτε, βγαίνω για παρέα".

Είναι από αυτές τις στιγμές που δικαιώνω ως εκεί που δεν πάει την Αθηνά που μου λέει πως κάνω άσκοπα τηλεφωνήματα.
Βγαίνει έξω ο άνθρωπος, βγαίνω κι εγώ από το αμάξι. Μπαίνει στο αμάξι αυτός. Με προσκαλεί. Έξω εγώ, πεισματικά αρνιόμουν έστω και να ακουμπήσω το κουμπάκι με τα αλάρμ. Άρχισε την πάρλα, ενώ περιμέναμε τον καλό κύριο ο οποίος έπειτα από δέκα δραματικά λεπτά που φάνηκαν αιώνας, κατέφτασε. Όλα τα είχα ακούσει μέσα σε αυτά τα λεπτά. Τι δουλειά έκανε, κάνει, σκοπεύει να κάνει, τι εφημερίδα διαβάζει, τι ομάδα είναι, πως ήρθε στην γειτονιά και φυσικά δεν παρέλειψε την ερώτηση για μια ακόμα φορά από πού βγαίνει το όνομά μου.

Ζω στη ζώνη του λυκόφωτος...Δε γίνεται να μου συμβαίνει εμένα αυτό, παραμιλούσα συνεχώς κοιτάζοντας παράλληλα και την Πανσέληνο...Ένα φεγγάρι ΝΑ απόψε κι εγώ εδώ να με ζαχαρώνει ο κυρ Γιώργος...
Ο καλός κύριος ήρθε, ο κυρ Γιώργος αφού μας υποχρέωσε να παραμείνουμε εκεί για πέντε ακόμη λεπτά, δήθεν μιλώντας με τον παλιό του φίλο, μας χαιρέτησε, υπενθυμίζοντάς μου να του τηλεφωνήσω και προσφωνόντας με "κούκλα" για πεντηκοστή φορά.

Το πλυντήριο φτιάχτηκε μιάμιση ώρα μετά, ο παραγωγός στη Δίεση είχε τελειώσει το πρόγραμμα, εγώ ακόμα νηστική ενώ ο κυρ Γιώργος φαντάζομαι πως θα με έβλεπε στον ύπνο του. Και σκάει ένα τηλεφώνημα- το τελειωτικό χτύπημα της βραδιάς-.

"Καλά δε μπορείς να φανταστείς τι βλέπω και τι μυρίζω αυτή τη στιγμή"
"Καλά δε μπορείς να φανταστείς πόσο δε με νοιάζει αυτή τη στιγμή"
"Κοπέλα, ένα σου λέω. Θάλασσα, ένα φεγγάρι απόλαυση και πάμε για μπύρες. Τέρμα έχεις καλέ το ραδιόφωνο, δεν ακούω καλά"


"Ναι το έχω τέρμα γιατί υπάρχουν κι άνθρωποι αγαπητή μου, που σε Πανσελήνους και ανοιξιάτικες μυρωδάτες βραδιές, κοιτούν τα νερά από το ημι-χαλασμένο πλυντήριο ακούγοντας ραδιόφωνο στο υπόγειο".

50 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

πάντως κι απόψε έχει πολύ ωραίο φεγγάρι...

Ανώνυμος είπε...

Bebe, η πανσέληνος στην έκανε τη ζημιά. Γήτεψε τον κυρ Γιώργο ! Δε μας είπες όμως, τουλάχιστον ο τεχνικός άξιζε τίποτα? :D

BeBe είπε...

@σπύρος σεραφείμ:
Είχα να τελειώσω τα υπόλοιπα πλυντήρια...χοχοχο..

@renata:
Μάπα το καρπούζι renata μου. Καλημέρες!

Ανώνυμος είπε...

Βρε τι σου κάνουν τα πλυντήρια!!!!

Antoin... είπε...

Κεφαλλονίτης θα ήταν ο Κυρ Γιώργος.
Αν δεν το ξέρουμε, δεν είμαστε να το μαθαίνουμε βεβαίως-βεβαίως...

Antoin... είπε...

Κεφαλλονίτης θα ήταν ο Κυρ Γιώργος.
Αν δεν το ξέρουμε, δεν είμαστε να το μαθαίνουμε βεβαίως-βεβαίως...

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ναι, αλλά αυτή την βραδυά εσύ θα την θυμάσαι για πολλά-πολλά χρόνια και θα χαμογελάς, ενώ ο άλλος με την Πανσέληνο και τις μπύρες θα την έχει κιόλας ξεχάσει σήμερα - μια από τα ίδια γι' αυτόν!!!
;-))

aeipote είπε...

Προσοχή, στους κυρ Τάδε γενικώς!

Καλό ΣαββατοΚαιΚύριακο.

Φράνσις είπε...

Μωρέ κατι ξερω εγώ που δεν έχω καταφέρει ακόμη να μάθω το ρημαδοπλυντήριο ρούχων. Τα χερακια μου ακόμη βαστανε.Μπλιαχ. Πλυντήρια.μπλιαχ. κατέβασμα καλοκαιρινών και μαζεμα χειμωνιάτικων, μπλιαχ. καμακι από συνταξιούχους που σε προσφωνούν και κούκλα, ξανα μπλιαχ. Η Μανίνα Ζουμπουλάκη έχει γραψει ένα πολύ καλό διήγημα για παθιασμένη συνεύρεση πανω σ'΄ένα πλυντήριο... ακουγόντουσαν τα γκαπα γκούπα απ΄τις παλινδορμήσεις σ'΄όλο το σπίτι, κατι το οποίο δεν γούσταρε καθόλου η μοιχαλίς κυρία που εξασκούσε το κερατο, με τον κολλητό του συζύγου... Αυτά. Σου εύχομαι αν μην ξαναχρειαστείς πλυντηριο-επιδιορθωτή!

BeBe είπε...

@dolphin:
Είδες δελφινάκι μου;

@Antoin:
Όχι,όχι δεν το μάθαμε και φυσικά δεν χρειάζεται...

@asteroid:
Ανάλογα πως τα πέρασε. Δεν έχω μάθει ακόμα. Όταν μάθω θα καταλάβω ποιός θα θυμάται για χρόνια εκείνη τη βραδιά!

@aeipote:
Θα το θυμάμαι ;)
Καλό Σου-Κου

@auburn Kate:
χμχμχμχ...Δεν έχει πέσει στα χέρια μου το συγκεκριμένο βιβλίο..

allmylife είπε...

τα τελευταία τα μωβ τα γράμματα,
είναι γεμάτα από το φεγγάρι...

BeBe είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

¨Ελα βρε μια εμπειρία ακόμη λοιπόν!! Τοι θέμα είναι με όλα αυτά που σου συνέβησαν και μιας που μπήκε η άνοιξη , με το δωμα΄τιό σου τι έκανες τελικά???? (να πάρω και καμιά ιδέα για διακόσμηση)

Στελλα είπε...

τέλος καλό όλα καλά !! Και για να μην πέφτεις πάνω σε κ. Γιώργους www.whitepages.gr θα βρίσκεις σχεδόν τα πάντα. Καλή συνέχεια !

Ανώνυμος είπε...

Ολική έκλειψη μπουγάδας, ε;

Φράνσις είπε...

το βιβλιο ελιναι η συλλογή διηγημάτων "ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΠΝΟΥ" εκδ. Μεταίχμιο αν θυμαμαι καλά. Δεν είμαι κοντά στη βιβλιοθήκη μου! Τέλειο. Εσύ που είσαι και καπνίστρια, θα το εκτιμησεις διπλά φαντα΄ζομαι

BeBe είπε...

@allmylife:
Ήμουν σίγουρη πως αυτό θα κρατούσες και θα καταλάβαινες πως ένιωσα. Φιλί Λενιώ.

@lifewhispers:
Ολική αλλαγή,ακόμα στο μυαλό είναι οι ιδέες...

@Kiss my attitude:
Ευχαριστώ αγαπημένη :)

@mpampakis:
Πιο ολική δεν γίνεται!

@auburn kate:
Και τριπλά...

..αγγελόσκονη.. είπε...

για καλή τους τύχη όμως αυτές οι βραδιές, οι ανοιξιάτικες και οι μυρωδάτες, τώρα ξεκινάνε!!και θα υπάρξουν πολλές τέτοιες βραδιές που αυτοί οι άνθρωποι θα τις περάσουν έξω,με την παρέα τους, τους αγαπημένους τους,τρώγοντας,πίνοντας και διασκεδάζοντας :) τώρα αρχίζουν όλα...τα φιλιά μου :)

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλος μπελάς το χαλασμένο πλυντήριο ...τελικά τελείωσες με τα ρούχα?

Ανώνυμος είπε...

μόνη μου αντίρρηση η μομφή κατά του γνωστού αριθμού με τους Νώντες. με βγάζει πάντα ασπροπρόσωπο (τόσο ασπροπρόσωπο λες και πλύθηκα στο πλυντήριό σου)

BeBe είπε...

@αγγελόσκονη:
Τώρα ξεκινάνε,εγώ να δω πότε θα ξεκινήσω..

@trelofantasmeni:
Όχι...έχω ακόμη 2-3!

@neofitos:
Μα δεν άφησα καμία μομφή αγαπητέ μου. Απλά έγραψα πως είναι χιλιοδιαφημισμένη εικόνα. Ψέματα;
Καλώς ήρθες!

SparksScribbler είπε...

Τελικά η ζωή είναι τόσο σουρεαλιστική που ξεπερνά κάθε φαντασία.
Τουλάχιστο φτιάχτηκε το πλυντήριο...
Καλό Σ/Κ.

Jason είπε...

Εμ δε βγαίνουν τυχαία τα ανέκδοτα με τους υδρυαλικούς και τις κυρίες.
Άμα μπλέξεις στην πάρλα, δε γλυτώνεις...

Κεφαλλονίτης θα ήταν όντως, είμαστε βέβαιοι γι' αυτό. :)

industrialdaisies είπε...

Είδες όμως τα γερόντια; Σεληνιάστηκαν! Φτου φτου, κάθε φορά που έχει πανσέληνο όλο και κάτι περίεργο θα ακούσω! Λες να το γυρίσω τώρα και να γίνω προληπτική; Κι όχι τίποτα άλλο, αλλά τρελλαίνομαι για πανσέληνο!

Кроткая είπε...

πίκρα.
πίκρα...

ούτε εγώ είδα φεγγάρι, μην στεναχωριέσαι...

Alkyoni είπε...

μ άρεσε και δανείζομαι κι εγώ το σχόλιο της allmylife και το κρατώ φυσικά
τα τελευταία τα μωβ τα γράμματα,
είναι γεμάτα από το φεγγάρι...
καλή σου μέρα
:)

Sigmataf είπε...

Μεστωμένο-άμεσο και με γαμάτο φινάλε.

Καλησπέραααααααααααααα!!!!

fish eye είπε...

καθε νυχτα ειναι πανεμορφο το φεγγαρι..και λεπτο σαν ασημενια κλωστη και ολογιομο πορτοκαλοκοκκινο και τεραστιο..και παντα εχει κατι να σου πει..
καλο ΣΚ..καλησπερουδια..

Ανώνυμος είπε...

ωραιο κειμενο :)

david santos είπε...

Thanks for you work and have a good weekend

Siddhartha είπε...

Αχ, αυτόν τον από πάνω θα τον σκίσω.

Καλά να πάθετε. Σας χάλαγε η σκάφη? Θα χάζευες και το φεγγάρι παράλληλα. Μου θέλατε πλυντηρια.
;-D

BeBe είπε...

@Μεγαλειοτάτη:
Εντελώς όμως! :)

@Jason:
Τι έχετε πάθει βρε παιδιά με τους Κεφαλλονίτες(όχι, δεν είμαι από νησί)

@industrialdaisies:
Φοβήθηκε το μάτι μου με τη συγκεκριμένη Πανσελήνο..Δεν ήταν μόνο το συγκεκριμένο σκηνικό αλλά και άλλα...Καλώς ήρθες στο σπίτι μου :)

@Krot:
Πίκρα...πίκρα!

@alkyoni:
Δανείσου το, γιατί αυτό έτσι κι αλλιώς κρατάω ;) Καλημέρα!

@SigmaTaf:
Ευχαριστώ -ευχαριστώ Καλησπέρρρρεςςςςςςςς φωνούλα :)

@φεγγαροαγκαλιασμένη:
Πάντα έχει κάτι να μας πει...Η Πανσέληνος ίσως πιο πολλά..Εσύ που το αγκαλιάζεις, κάτι ξέρεις περισσότερο...

@Art Attack:
Ευχαριστώ, καλώς ήρθες

@david santos:
Να σαι καλά παλικάρι μου!

@Siddartha:
Σας θέλαμε πλυντήρια αλλά κι εσείς μανικιούρ αγαπητέ μου...Αν είχα σκάφη τώρα, θα σου έλεγα τι νυχάκια θα βλέπατε όλα τα αρσενικά!

candyblue είπε...

στείλε μου το μειλ σου
θελω να σου πω

nosyparker είπε...

Μα να μην υπάρχει ένας άντρας γι αυτές τις δουλειές! Τς τς τς... :-P

Φράνσις είπε...

" Νέα Σύνορα", το κυνηγόσκυλο τηε βλιβλιοθήκης ευπειθώς αναφέρει!

leila είπε...

εδω.. το πλυντηριο χάλασε και ο κυριούλης κοιτα το φεγγάρι του..
τουλαχιστον το πλυντηριο φτιάχτηκε.. να 'ναι καλα και το ραδιο που μας κρατα συντροφιά!

ΔemΩΝ είπε...

ωραίο, στρωτό κείμενο :)

BeBe είπε...

@candy:
Αμέσως!

@nosy:
Ε, μα πέστα!

@auburn kate:
Ευχαριστώωωωωωωωωωωω!!! :)

@leila:
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ...

@diavolikon:
Τα σέβη μου :)

..αγγελόσκονη.. είπε...

πράσινος χαιρετισμός ;)

eρωτακι είπε...

BeBe μου, ελπίζω να ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά τέτοιας ταλαιπωρίας!
Ειδικώς μακριά από κυρ-απαυτούληδες, είναι ο ορισμός της λέξης γλοιώδης! παθούσα πολλάκις και συχνάκις...
Ένα φιλί καλυτερεύει τα πράγματα?
Σσσσμουατς! :)

Angel Vs Life είπε...

to plyntirio eftiaxe pantos, auto metraei perissotero :o)

p.s. kai to koukla ap' opou ki an erxetai den pavei na einai kolakeutiko :o)

BeBe είπε...

@αγγελόσκονη:
:)

@έρωτας:
Αμέ, αμέ!

@Angel VS Life:
Κολακευτικό είναι, αλλά χάθηκε να μου το πει ένας μη 40 χρόνια μεγαλύτερός μου;

reginarosasamat είπε...

Eσύ τουλάχιστον τα μαζεψες τα χειμωνιάτικα! Για έλα απο το σπίτι μου να δεις τι κατάσταση επικρατεί με τα ρούχα τριών παιδιών! Δεν εχω μαζέψει ακομη τίποτα!

Πολύ ωραιο το blog σου.

Ανώνυμος είπε...

Εμ τέτοια δίμετρη κοριταάρα σ΄είδε κι έπαθε ο άνθρωπος! ;)Τον καημένοοο!
Έχεις πρόσκληση ν' απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο του Προυστ αν θες! :)

BeBe είπε...

@regina b:
Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου :)
Ανταποδίδω τα καλά σου λόγια!

@renata:
Κοκκίνησα. STOP. θα απαντήσω. STOP. Αφού πρώτα απαντήσω στην πρόσκληση της Χνουδάτης για τα τραγούδια. STOP.
Φιλί!!

R2-D2 είπε...

Ήθελα κι εγώ να φτιάξω - επιτέλους - το δωμάτιό μου. Τώρα θα το ξανασκεφτώ! Φιλιά!

aa-duck είπε...

bebe, καλησπέρα και από εδώ. Εξαιρετικό το πόιντ που σου έκανε η angel vs life... αλλά και η δική σου απάντηση... με κάνει να θέλω να αποδώσω respects.

Respeeeeects

Τα γερά ''πλυντήρια'' είναι ένα μεγάλο ζήτημα. Χαλάλι η ταλαιπωρία θα τολμούσα να πω.

Ανώνυμος είπε...

Καλέ κι εσύ διδυμάκι;; Πότε ακριβώς;
Άψογη επιλογή η Δίεση.
Τώρα αν πω ότι θα ακολουθήσουν καλύτερες μέρες πως θα ακουστεί;; Θα ακολουθήσουν πάντως.

BeBe είπε...

@r2-d2:
Εγώ πάντως ακόμα δεν τα έχω καταφέρει!

@aa-duck:
Ευχαριστίες και καλώς ορίσατε δεσποινίς!

@stefy:
Ναι κι εγώ απ' αυτούς είμαι. 8 Ιουνίου κοντοζυγώνουν τα 25!!!

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου και από μένα
Τέλεια ιστορία.
θα μου αρεσε πολύ να το δω σε σκηνή θεατρου.
Μου αρέσει πολύ και το τέλος.
Αν τώρα το μαγειρέψουμε και με τις μουσικές σου προτιμήσεις(που διάβασα προηγουμένως)έτοιμο το έργο.
Να κατοχυρώσεις τα πνευματικά σου δικαιώματα. lol