Πέμπτη 24 Μαΐου 2007

Campione Milan 2007

2001. Στο Τορίνο, η συνήθης μουντίλα της πόλης, έχει φτάσει μέχρι και στις τάξεις της ομάδας. Zidane και Nedved λέγεται πως θα αποχωρήσουν από την Γιουβέντους το καλοκαίρι, αλλάζοντας πρωτάθλημα. Κανείς δεν ασχολείται τί θα κάνει και που θα καταλήξει το πρώην έτερον ήμισυ του Alessandro Del Piero στην επίθεση, Filippo Inzaghi. Ο 27χρονος επιθετικός με πρόβλημα στο γόνατο, παρακολουθεί ματς από τον πάγκο.
Μια πρόταση της Milan, του αναπτερώνει τις ελπίδες για μια νέα αρχή. Τον πρώτο χρόνο παίζει 10 ματς και χτυπάει ξανά στο γόνατο. 2 χρόνια αναπληρωματικός, το 2003 πανηγυρίζει το Champions League της Milan, το 6ο κατά σειρά, έχοντας παίξει για σχεδόν μισό ημίχρονο. Ο πάγκος έρχεται ξανά. Ο Ancelotti, με μια ιδιαίτερη αγάπη στον "Pippo" του δίνει ευκαιρία να παίζει βασικός πάλι, με δίδυμο του τον Kaka'. O Silvio Berlusconi στη Milan έχει λόγο όπως ο Κόκκαλης στον Ολυμπιακό. Στο πως και με ποιούς θα παίξει η ομάδα. Η προσθήκη του Gillardino το 2005, φέρνει τον Inzaghi πάλι στον πάγκο και τον Ancelotti εκτεθειμένο στις ορέξεις του Προέδρου.
2007. Σάββατο απόγευμα ο Silvio Berlusconi πίνει τον καφέ του μαζί με τον Carlo Ancelotti στο Milanello, με θέα την προπόνηση της ομάδας. Θέμα συζήτησης είναι ο τελικός της Αθήνας. Ο πρόεδρος της Milan συστήνει στον "Carlitto" την αγαπημένη του ενδεκάδα ενόψει του τελικού της Τετάρτης στην Αθήνα. "Θέλω Τζιλαρντίνο στην κορυφή της επίθεσης με από πίσω Κακά. Έχει δύναμη, έχει ύψος, θα πάρει μαζί του αμυντικούς, θα βάλει γκολ με κεφαλιά". Ο Ancelotti δεν απαντάει, πίνοντας μια γουλιά από τον καπουτσίνο του.
Τρεις μέρες μετά η αποστολή της Milan καταλύει στον Αστέρα της Βουλιαγμένης με 20 παίκτες, 10 άτομα φροντιστών, 7 άτομα από γραφείο τύπου, μάρκετινγκ, 3 γιατρούς και συνοδεία αστυνομικών δυνάμεων. Ο Berlusconi ναυλώνει τσάρτερ με 220 βουλευτές από την Ιταλία, καταφτάνοντας στο Ολυμπιακό Στάδιο Τετάρτη 8 το βράδυ. 15.000 Ιταλοί φίλαθλοι γεμίζουν ΟΑΚΑ και Αθήνα, αναμένοντας τον τελικό του Champions Leagueμε τη Liverpool.
Ώρα 21.15, μισή ώρα πριν τη σέντρα και ο Ancelotti δίνει σε UEFA και δημοσιογράφους την ενδεκάδα που θα ρίξει στη μάχη. Οι δέκα αναμενόμενοι. Έτσι κι αλλιώς με όποιους κερδίζεις, με αυτούς συνεχίζεις. Ο Berlusconi κάθεται μαζί με τον Βασίλη Γκαγκάτση στις θέσεις των επισήμων και συνομιλεί με Πλατινί, Γκαλιάνι και Κάρολο Παπούλια τη στιγμή που βλέπει τον Filippo Inzaghi να παίρνει θέση για την αναμνηστική φωτογραφία πριν τη σέντρα.
Ο Gillardino πουθενά. Ο Ancelotti παράκουσε τον Πρόεδρο και ο Berlusconi βλέπει κουμπωμένος το πρώτο ημίχρονο με τη Liverpool να κάνει ό,τι θέλει στο χορτάρι και τη Milan να έχει ακουμπήσει μπάλα με ποσοστό που φτάνει μόλις στα 28%. Ο Inzaghi χάνει κοντρόλ, χάνει τη μπάλα, τρέχει χωρίς να ξέρει που πηγαίνει.
Ώρα 11.30. Ο Ιταλός, έχει ήδη σημειώσει ένα γκολ στο πρώτο ημίχρονο και μόλις σκοτώνει τα όνειρα των Άγγλων και του Berlusconi, βάζοντας στα δίχτυα του ΟΑΚΑ το δεύτερο. Η Milan 10 λεπτά αργότερα σηκώνει στον ουρανό της ΑΘήνας το 7ο Κύπελλο Πρωταθλητριών της ιστορίας της, ο αρχηγός, Paolo Maldini παίρνει το 5ο οι rossoneri τραγουδούν και οι Άγγλοι φαν της Liverpool χειροκροτούν τους νικητές. Και είμαστε στην Ελλάδα.
MVP του αγώνα ο Filippo Inzaghi.
Ο Berlusconi, πάει τον αγκαλιάζει, τον φιλάει και ο Pippo στα 33 του κατορθώνει και γράφει ιστορία ως ο παίκτης με την μεγαλύτερη αμφισβήτηση στις τάξεις της Milan τα τελευταία χρόνια, έχοντας δώσει το Champions League -έστω και με βοήθεια- στους αμφισβητείες του.

Milan Milan solo con te,
Milan Milan sempre per te

Camminiamo noi accanto ai nostri eroi
Sopra un campo verde sotto un cielo blu
Conquistare voi una stella in pia?
A brillar per noi
E insieme cantiamo

Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
Oh Oh Oh
Una grande squadra
Sempre in festa ola
Oh Oh Oh
E insieme cantiamo

Con il Milan nel cuore
Nel profondo dell' anima
Un vero amico sei
E insieme cantiamo

Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te





46 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φιλενάδα καλά ενημερωμένη σε βρίσκω, σου αρέσει το ποδόσφαιρο?

Απο αυτά που άκουσα κέρδισε με το σπαθί της η Μίλαν ...προτιμώ και τους Ιταλούς απο τους Άγγλους για να πω την αλήθεια...

Καλή σου μέρα

Ανώνυμος είπε...

Βαλτή είσαι , παιδί μου, πρωινιάτικα! Άκου, διθύραμβο για την Μίλαν ! Κι αυτός ο Πίπο Ιντζάγκι στο λαιμό μου ΄χει κάτσει εδώ και χρόνια από τότε που απέκλεισε ελληνικές ομάδες ή άλλες μου συμπάθειες απ ΄το εξωτερικό! ! Γκρρ..

Ανώνυμος είπε...

Ουπςς! Ξέχασα να σε καλημερίσω! Φιλιά, μικρή μου!

kat. είπε...

Δεν ξέρω ποια είναι τα latest news της ομάδας, πάντως ξέρω οτι σήμερα το πρωί, ήρθα στην δουλειά με οπαδούς της Μίλαν (σ.σ. εννοώ μέσα στο μετρό!). Αλλη αίσθηση!
Τελικά δεν ξέρω....αυτοί ήρθαν στην χώρα μας για να δουν τον αγώνα ένα βράδυ; Η εγώ πήγα στην δική τους ενα πρωινό για να δουλέψω;

Angel Vs Life είπε...

pes mas tora oti grafeis kai se athlitiki efimerida gia na se exoume apo konta :o)

p.s. an s' aresei o marlon brando, ftystos mou einai... :o)))))

BeBe είπε...

@trelofantasmeni:
Καλημέρες καλή μου. Ασχολούμαι και παρακολουθώ πολλά χρόνια. Και καλά έκανες και προτίμησες Ιταλούς.χοχο.

@renata:
Ρενατάκι μου, έτσι δυστυχώς είναι η ζωή. Είχε αποκλείσει μεν ελληνικές ομάδες επί εποχής Γιουβέντους, αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Milan είναι Milan! Καλημερούδια, σμουτς!

@kat:
Τυχερή!!! Εγώ παντού Άγγλους έβλεπα. Σιχτίρ!

@Angel Vs Life:
Όπως έγραψα και στην trelofantasmeni ασχολούμαι χρόνια. Παρακολουθώ χρόνια από το γήπεδο, όχι μόνο από tv. Και έχεις δίκιο κατά το ήμισυ σε αυτό με την εφημερίδα.
Προσπαθείς να με ιντριγκάρεις; Είσαι ίδιος όπως ήταν τότε ή όπως κατέντησε μετέπειτα; χαχαχα. Κακιούλα. Σμουτς

A.F.Marx είπε...

Συγχαρητήρια (γκρρρ....) για την μεγάλη σας νίκη (γκρρρρρ....)
Έτσι όπως κύλισε το μάτς, νομίζω ότι είστε άξιοι (γκρρρ....) νικητές (γκρρρρρ....)

:)

Lupa είπε...

Paolo Maldini mi ha gia detto di darti i suoi complimenti per la tua passione!

Brava ragazza!
(άντε και λίγη δόση από τη γλώσσα που λατρεύεις)

BeBe είπε...

@a.f.marx:
Ευχαριστώ χωρίς γκρρρ...μουαχαχα!

@lupa:
Ποποποπο! Κι άλλη ιταλομαθής! :D
Πολύ χαίρομαι. Grazie signorina. Oggi sono felice. :)

Siddhartha είπε...

Έχω πίξει στη δουλειά. Είδα τη πρόσκλησή σου για το Αγγί-ζω και ενώ έρχομαι με περιέργεια για να δω τι με περιμένει, βλέπω αυτό.

Δε ντρέπεσαι. Αυτό είναι συμπαράσταση στην 'ομογένεια' (sic)? Τώτα πάω να διαβάσω και το άλλο ποστ, αλλά με μαύρη καρδιά, να το ξέρεις...:)

BeBe είπε...

@sidd:
Αγαπημένε μου, ομογένεια υπάρχει και στην γείτονα Ιταλία. Ως ιταλομαθής και μεγαλωμένη με δαύτους,δεν επρόκειτο να είμαι κάτι άλλο.
Άλλο βέβαια αν βρίζω τη Γιουβέντους και τη Λάτσιο...MILANARAAAAAAAA

2Σx2 είπε...

Δεν υπάρχει πιο αντιπαθητική φάτσα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο από τον Πίπο. Τον έβλεπα εχθές και ήθελα να του τραβήξω σφαλιάρες. Είναι άμπαλος!
Αλλά έχει ένα μεγάλο χάρισμα, έχει αίσθηση του γκολ, δε θα βάλει ποτέ όμορφο τέρμα ούτε εντυπωσιακό όμως θα είναι εκεί που π΄ρεπει όταν πρέπει για να σπ΄ρωξει τη μπάλα στα δίχτυα - αυτό έκανε και χθες! (Με μεγάλη δόση κωλοφαρδίας στο π΄ρωτο γκολ και εξαιρετική κίνηση στο δεύτερο!)

Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα με το κείμενό σου!

lazinio είπε...

Πιπο και μεθώ ωχ αμάν μέρα νύχτα τραγουδώ.

mithradir είπε...

Τι να πώ ζηλεύω τις γνώσεις σου!!! Αυτά είναι τσεκαρισμένα ώστε να μπορώ να τα χρησιμοποιήσω στους ποδοσφαιρόφιλους φίλους μου που μου λένε τα ακατανόμαστα γιατί δεν ξέρω ούτε το χρώμα του γρασιδιού του γηπέδου? Θα τους τη βγώ, τους π....δες. Χά, χά.
Να είσαι καλά και κάνε και κανένα άλλο reporting, έτσι για να έχει και συνέχεια το θαύμα (το δικό μου εννοώ)!!!!!
Καλημέρες

BeBe είπε...

@2σχ2:
Συμφωνώ σε αυτό που λες για τον Ιντζάγκι. Δεν έχει βάλει σχεδόν ποτέ εντυπωσιακό γκολ. Δεν έχει πάρει ποτέ πάνω του ένα ματς. Το χθεσινό άλλωστε, ήταν συνθηκών παιχνίδι που λέμε. Η τύχη ήθελε τη Milan κι αυτή με τη σειρά της, τον Ιντζάγκι. Το θέμα όμως είναι πως πρέπει να είναι ένας από τους ελάχιστους στον κόσμο, που δεν βγαίνει ποτέ οφσάιντ και είναι πάντα 3 μέτρα πιο μπροστά από τον τελευταίο αμυντικό. Μυρίζει το γκολ, όπως εγώ τον καφέ το πρωί(τι είπα πάλι jesus?-
Εντυπωσιάστηκες επειδή δεν πίστευες πως μια κοπέλα γράφει για μπάλα;
Φιλώ σε Johnny ?:) (τσουλούφι rules)

@lazinio:
:):)

@mithradir:
Ορίστε τέτοια μου γράφεις τώρα και συγκινούμαι..Ικανή με έχω να αρχίσω τις αναρτήσεις για ποδοσφαιροαθλητικογεγονότα...
Καρατσεκαρισμένα είναι, χώστα ;)

Only santi είπε...

πολυ το χαρηκα!!!! Ειμαι και Μιλανατα και Μαντσεστερ και αρα ηταν το καλυτερο μου χθες!!!
τυχαια μπηκα εδω αλλα ασχολουμαι και εγω τοσο πολυ με το ποδοσφαιρο και αρα δε με εντυπωσιαζουν οι γνωσεις σου . ΕΥΓΕ!!

Ο Ιντζαγκι θεωρειτε αμπαλος , αλλα χθες το πηρε επάνω του και μαγκια του....Αξιζει κανεις να δει τους πανηγυρισμους του ξανα και ξανα για να καταλαβει ποσο το ηθελε να συμβειο ολο αυτο....Αξιος!

industrialdaisies είπε...

Σιγά το ποδόσφαιρο που έπαιξαν...
Πφ, έλα να δεις σε κάτι 5x5 κάτι ποδοσφαιράρες που παίζουν κάτι φίλοι μου να μείνεις κάγκελο!

Χιχιχιχιχιχιχιχι (θα προβοκάρω παντού τον τελικό της Αθήνας!) χιχιχιχι

Πάντως τρελλαίνομαι να συναντώ κι άλλες γυναίκες να τους αρέσει το ποδόσφαιρο. Μελίνα μόνο μία, με φούστα μαύρη τσιγάρο και φανέλα ολυμπιακού!

Φιλί!

BeBe είπε...

only santi:
Είμαστε πολλοί τελικά! :)

@industrialdaisies:
Καλά ποδόσφαιρο δεν έπαιξαν. Τουλάχιστον όχι αυτό που περιμέναμε. Θα έρθω να τους δω :P
Μελίνα μόνο μια, αλλά δηλώνω Παναθηναϊκός μαργαριτούλα μου! Μάκια

zero είπε...

Κι'εγω με την Μιλαν ημουν.

ζερο.

Ανώνυμος είπε...

Sto veramente impressionata delle tue conoscenze..! Brava! Un bacione cara!

Antoin... είπε...

Πω, πω..! δυο μέρες έλλειψα κι έχασα επεισόδια.
Που ξέρεις εσύ από μπάλα ρε τέρας?

Καλησπέρα..!

Antoin... είπε...

Σχόλιο για την 'φαντασιόπληκτη'.

Μέλι με ζάχαρη ή ζαχαρωμένο μέλι?

elafini είπε...

άντε χαλάλι σας...θα συμφωνήσω και με την μαργαριτούλα..άντε να μαζευτούμε στον επόμενο αγώνα..φιλιά

elafini είπε...

και παναθηναϊκάρα..δες αυτό
http://elafini.blogspot.com/2007/05/bloggers.html

BeBe είπε...

@ζερο:
Έτσι,έτσι :)

@cornflake girl:
Sto veramente impressionata kai parli l'italiano!! :D :D Siamo moltissimi!!! Baci carina, buongiorno

@antoin:
Όχι για να μη λέτε για τις γυναίκες...:P
Ζαχαρωμένο μέλι ε; Καλό, καλό δεν το είχα σκεφτεί..

@elafini:
Βεβαίως να μαζευτούμε.Καλημέρα πράσινο ελαφάκι μου.

Ανώνυμος είπε...

Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά! Θα τα πούμε του χρόνου :P
Πάντως αυτόν τον Ιντσάκι ποτέ δεν τον χώνεψα!
Η πλάκα είναι ότι στην Ιταλία είμαι με την Μίλαν ;)
Οι αγάπες μου είναι:
ΠΑΟ
ΡΕΑΛ
ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ
ΜΙΛΑΝ

Μάκια (τους "άντρες της ζωής μου" δε το έχω ξεχάσει, αλλά δεν έχω βρει χρόνο ακόμα (γκρρρ))

Φράνσις είπε...

Παρακαλείται η κυρία που συνεταξε το παρόν κείμενο να περασει απ΄τα γραφεία της αθλητικής εφημερίδας "ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ" για να προσληφθεί αμεσως. Εχουμε πατωσει στις πωλήσεις.Επιτέλους ένας άνθρωπος γνωρίζει ποδόσφαιρο.
Ωραίο κείμενο είπε η απεσταλμένη του Μαρφαν. τα σέβη μου.

BeBe είπε...

@confused:
Όλες οι επιλογές σου πλην της Λίβερπουλ με βρίσκουν απολύτως σύμφωνη. Στην Αγγλία υποστηρίζω Άρσεναλ. Για μένα παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στο αγγλικό πρωτάθλημα.
Καλημέρες μπερδεμενάκι.

@auburn kate:
Άσε κυρία μου,το δοκίμασα και οι αντοχές μου δεν έφταναν. Κούρασε ;)
Προτιμώ να γράφω με τους δικούς μου όρους και συνθήκες πλέον.
Ευχαριστώ για τα λόγια σου. Τα σέβη μου.

patsiouri είπε...

Εγώ δηλώνω κλασσική Ελληνίδα νοικοκυρούλα, nada!

salvador είπε...

δώσε κανα προγνωστικό για στοίχημα μπας και τα κονομήσουμε :p

BeBe είπε...

@patsiouri:
χαχαχα. Φιλί!

@salvador:
Α, δεν ασχολούμαι με αυτό το άθλημα. Αποφεύγω το τζόγο :)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

έτσι, έτσι!

Love and Poison είπε...

Ποια Μίλαν & ποια Λίβερπουλ...

Γιουβέντους & Έβερτον ρεεεε ;)))))

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Λατρεύω τους Ιταλούς. Είναι λίγο πιο πολιτισμένοι Έλληνες. Κέρδισα ένα ταξίδι για τον ημιτελικό Μιλαν-Μάντσεστερ στο Μιλάνο. Παρόλη την βροχή ευχαριστήθηκα ένα καταπληκτικό παιχνίδι. Η μίλαν είχε να παίξει χρόνια τέτοια μπάλα. Η ατμόσφαιρα υπέροχη.
Siamo noi, siamo noi
i campioni dell'Europa siamo noi.

Paranoia είπε...

πολιτισμένα πράγματα
ευτυχώς

Jason είπε...

Εντάξει.
Ιταλομαθής και ιταλόφιλος, αν όχι ιταλολάτρης, ων, πρέπει να ομολογήσω ότι στο συγκεκριμένο παιχνίδι ήμουν με τους Άγγλους. Ποτέ δε συμπάθησα τη Μίλαν, ενώ τη Λίβερπουλ πάντα τη λάτρευα.
Επιπλέον ήμουν στο γήπεδο, μέσα στους Άγγλους, και μπορώ να πω ότι δεν έχω ζήσει ποτέ μου καλύτερους οπαδούς. Οι άνθρωποι ήταν απίστευτοι σε όλα τους.
Συγχαρητήρια σους φίλους Ιταλούς για τη σπουδαία νίκη.

Alexandra είπε...

bravo για την ιδιαίτερη ενημέρωση και παρουσίαση!!!

seaina είπε...

Forza Milan!!!!

3 parties a day είπε...

Να κι ένα κορίτσι που ξέρει από ποδόσφαιρο!
(Κι εγώ ξέρω κάτι ψιλά -καμία σχέση με σένα, βέβαια-. Ας είναι καλά ο μπαμπάς μου που μου διάβαζε κομμάτια από τον Φίλαθλο όταν ήμουνα μικρή!)

neraidaki είπε...

pantws htan poli kalos o agwnas!kai fusika protimoumai milan...authn kseroume authn empisteuomaste!

Ανώνυμος είπε...

forza milan.....
με ιδιαίτερη αδυναμία στον Maldini...
φιλάκια....

SparksScribbler είπε...

Είμαι άσχετη.
Τόσο άσχετη που με καλούν για να δούμε ποδόσφαιρο όταν δεν τους ενδιαφέρει το αποτέλεσμα. Με καλούν βασικά για να έχουν κάτι να εξηγούν και να μη βαριούνται.
Τώρα πως βρέθηκα ανάμεσα σε ποδοσφαιρόφιλους τη νύχτα του τελικού είναι άλλο θέμα. Επειδή όλοι ήταν με το μάτι κολλημένο στην οθόνη, δεν μου εξηγούσε κανείς τίποτα, μέχρι που με λυπήθηκε ο αγαπημένος μου γαύρος και δεήθηκε να μου απαντήσει στο:
"Εμείς απόψε τελικά με ποιον είμαστε;"
Πήρα την εξής απάντηση και ομολογώ ότι ήταν κατατοπιστηκότατη:
"Εμείς κούκλα μου όποιος και να παίζει είμαστε με τον Ολυμπιακό. Εδώ βέβαια παρακολουθούμε 20 εκατομμυριούχους να κυνηγούν μια μπάλα κι άλλους δύο να στέκονται μες τ ' αγιάζι αλλά δεν το κάνω θέμα. Κατανοητός;"

Τι να πει κανείς...

2Σx2 είπε...

Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία, σας ενημερώνουμε ότι:

α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο "Για την Αμαλία".
β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο Για την Αμαλία. Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε.

Σας ευχαριστούμε.

BeBe είπε...

@σπύρος σεραφειμ:
Έτσι κι αλλιώς! :P

@Love & poison:
Βρε ούυυυυστ!

@Paranoia:
Πάντα!

@Jason:
Ευχαριστούμε για τα συγχαρητήρια(ναι,έπαιζα κι εγώ, δεξιός εξωφυλαρούχας...) Λυπάμαι που δεν συμπαθείς τη Milan αν και ιταλομαθής..

@Alexandra:
Ευχαριστώ φίλτατη

@seaina:
Φορτσάραμε,παράπονο δεν έχεις!!

@3 parties a day:
Το θέμα με μένα είναι πως εγώ διάβαζα κομμάτια από την Ηχώ στον πατέρα μου...Παιδί κουμπί, τι να λέμε τώρα;

@neraidaki:
Καλώς ήρθατε αγαπητή μου :)

@spaigeck:
Όλοι μας έχουμε τις αδυναμίες μας. Θα συμφωνήσω με τη δική σου..

@Μεγαλειοτάτη:
αχαχαχαχαχα. Καλό, καλό :)

Ανώνυμος είπε...

τέτοια βλέπει ο Τζώννυ, καταλαβαίνει ότι είσαι αγοροκόριτσο, υποψιάζεται ότι ξυράφι και μασχάλη σου ίσον καμία σχέση και έρχεται σ' εμένα.
Μ' εσένα θα μείνει? Που βλέπεις μπάλα? Τρως μια πίτσα μόνη σου? Ξέρεις τι είναι το κόρνερ?

Ου ρε

τζώννυ εντ άι λοβ ιτς άδερ, γιου αρ τζαστ νταστ ιν δε γουίντ. Μπάμπη, ε μπάμπη, (άκου μπέμπε)

candy's τετραδιάκι είπε...

Nα κι αλλη μια κοπελα που υποστιριζει την Μιλαν!!

Ευγε :)