Πέμπτη 10 Μαΐου 2007

Απαντήσεις στον Προυστ(;;)

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι...
Η ευτυχία είναι στιγμές. Το χαμόγελο του αδερφού μου, το φιλί της αδερφής μου, το μπράβο των γονιών μου, μια ειλικρινής αγκαλιά.
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το ξυπνητήρι ή η ιδέα πως θα κάνω εκδρομή.
3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χθες βράδυ στο σπίτι μιας αγαπημένης φίλης.
4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι..
Αυθορμητισμός
5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Συμβιβασμός- Ενοχικότητα.
6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκια;
Της αγάπης.
7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Δεν ταυτίζομαι, αν και οι φίλοι μου συνεχώς μου υπενθυμίζουν πως η Μητέρα Τερέζα πέθανε έτσι δεν υπάρχει χόρος και χρόνος για συγχωροχάρτια προς όλους.
8. Ποιοί είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Η αγαπημένη θεία μου.
9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Από αυτά που έχω κάνει, Κωνσταντινούπολη. Από αυτά που θέλω να κάνω, Κούβα.
10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Θίοντορ Ντοστογιέφσκι, Ουμπέρτο Έκο, Νίκολας Σπάρκς, λίγοι Έλληνες.
11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Τρυφερότητα.
12....και σε μια γυναίκα;
Ευγένεια.
13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ennio Morricone.
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Έχω μεγάλη γκάμα!
15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Μάλλον λόγω ηλικίας, καθώς το διάβασα όταν μπήκα στην εφηβεία και το κλάμα έβγαινε αβίαστα, θα έλεγα "Η αγάπη άργησε μια μέρα" της Λιλής Ζωγράφου.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Cinema Paradiso. Με αυτήν αγάπησα την 7η τέχνη.
17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Κλοντ Μονέ, Σαλβατόρ Νταλί.
18.Το αγαπημένο σας χρώμα;
Έχω σε αρκετά αδυναμία, αν αναγκαστικά πρέπει να επιλέξω ένα, θα διαλέξω το λευκό.
19.Ποια θεωρείται ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Τις φιλίες μου.
20.Το αγαπημένο σας ποτό;
Amaretto λεμόνι, Martini.
21. Για ποιό πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Δεν μετανιώνω.
22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο;
Την αχαριστία.
23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Βόλτες στο πουθενά. Καφές με τσιγάρο και σιωπή.
24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο θάνατος των αγαπημένων μου.
25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Για να μην πληγώσω.
26. Ποιό είναι το μότο σας;
Καλύτερα να στενοχωριέμαι για όσα έκανα, παρά για αυτά που δεν έκανα.
27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Πλήρης εμπειριών, κοντά σε θάλασσα.
28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό,τι θα θέλατε να σας πει;
Μη φοβάσαι.
29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Η κυκλοθυμικότητά μου, δεν μου επιτρέπει να είμαι σε μια. Είμαι σε πολλές ταυτόχρονα.

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και πνίγεις τον αυθορμητισμό μες τον συμβιβασμό;

Λάτρεψα κάποτε τις βόλτες στο πουθενά τώρα απλά χρειάζομαι προορισμό.
Αναρωτιέμαι αν μπορούν να σε προσεγγίσουν όσοι εσύ επιθυμείς.

..αγγελόσκονη.. είπε...

η καλυτερη απάντηση στην ερώτηση 28 :) φιλάκια πολλά πολλά!!

Ανώνυμος είπε...

H απάντηση στη ερώτηση 25 είναι πολύ ωραία ...το κάνω κι εγώ με το σκεπτικό "αν μπορεις να πεις κατι καλό πες το για να μη πληγώσεις κόσμο" χωρίς λόγο!

Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

'Ηξερα εγώ που σε διάλεξα, κούκλα μου! ;) Μπράβο! Σμουτς!

2Σx2 είπε...

Με όλα αυτά που διαβάζω ότι θα θέλαμε να μας πει ο θεός μάλλον θα μας παρατούσε ήσυχους και θα επέστρεφε στη μοναξιά του. Για να κάνω και τη σύνδεση, ίσως η μεγαλύτερη αμαρτία του να ήταν που έκανε το ανθρώπινο γένος. Δε θα ήταν καλύτερα αν έμενε με τα λουλουδάκια και τα ζωάκια;

Ανώνυμος είπε...

29!! Δίδυμος αγάπη μου, τα λέει όλα για ορισμένους.

fish eye είπε...

μου αρεσαν πολυ η τρυφεροτητα κι η ευγενεια που ζητας..και το αγαπημενο σου λευκο ειναι και δικο μου..καλημερουδια..φιλια..

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, είμαστε αδερφές ψυχές...

έχουμε ίδιους φόβους, ίδιο μότο,μισούμε τα ίδια πράγματα.

Εγώ απλά δεν καπνίζω.

:)

το σκ αν είσαι εδώ, ΚΑΦΕ!

BeBe είπε...

@Ήχος Πλάγιος.Μόνος:
Δε είναι ό,τι πιο ευχάριστο. Αλλά μερικές φορές το κάνω. Για να μην δυσαρεστήσω κανένα.
...Έγραψες μεγάλη αλήθεια. Δεν αφήνω πολλά περιθώρεια. Μάλλον από φόβο.

@...αγγελόσκονη...:
:)

@trelofantasmeni:
Δε μου αρέσει να λέω ψέματα. Όταν το κάνω ναι μεν στενοχωριέμαι, αλλά τουλάχιστον δεν έχω στενοχωρήσει τον άλλο.(Μιλάμε για μικρά ψεματάκια τώρα ε;..)

@Ρενάτα:
Κοκκίνησα ρε!

@2Σχ2:
Είμαστε πλεονέκτες οι άνθρωποι. Είναι αλήθεια.

@stefy:
Αναρωτιέμαι καμιά φορά αν σπάω τα νεύρα των άλλων, με αυτό.

@φεγγαροαγκαλιασμένη:
Απλά πράγματα φεγγαράκι μου. Απλά,όπως το λευκό ;)

BeBe είπε...

@αργυρένια:
Μαρή δε σου έχω πει να μην πιστεύεις στις αδελφές- ψυχές; Αλληλοσυμπλήρωμα μου αρέσει καλύτερα :P

Όσο για το κάπνισμα, δεν θα σε παρασύρω...τουλάχιστον όχι γι' αυτό.(Έχω σκοτεινές σκέψεις, μουχαχα)
Φιλάκι μεγάλο

zero είπε...

Το λευκο εσυ - το μαυρο εγω...
καλα παμε.

ζερο.

Φράνσις είπε...

Μ'άρεσε η απα΄ντησή σου στην ερώτηση για τον Θεό. Φαντάσου καθησυχασμός ε; "Μη φοβασαι τεκνον μου, τωρα τεελιώνω κατι διαδικαστικα με τον κύριο απέναντι, αυτόν με τη μαύρη καπα, και θα κατέβουμε μαζί κατω. Βαρε΄θηκα να το παίζω υπεράνω και αμείλικτος κριτής.Αει σιχτιρ πια!" Δε θα ήταν ανακουφιστικά απομυθοποιητικό; χαίρεσθε κυρία μου.

Ανώνυμος είπε...

Της αγάπης.
Καφές με τσιγάρο και σιωπή.


Ω, ναι ;))

3 parties a day είπε...

Α... Εμένα μου άρεσε το 27 πάνω απ' όλα...

Ανώνυμος είπε...

Πολλές ομοιότητες.. Μέχρι και τα ίδια ποτά μας αρέσουν! Ε, λοιπόν, αν δεις το Θεο, πες του ότι αυτά περί μοναδικότητας τελικά είναι μεγάλες μούφες!!!;)

Antoin... είπε...

Bon giorno..!

1.Να μη σκέφτομαι.
2.Λυριτζής-Οικονόμου
3.Χτες στη δουλειά.
4.Δε λέω ψέματα.
5.Δε λέω ψέματα.
6.Όλα πλην της υποτίμησης.
7.Παραμυθιάζομαι με τον Lennon.
8.Σήμερα είναι η Μαμά.
9.Όλα...
10.Καζαντζάκης
11.Πίστη.
12.Πίστη.
13.Lennon.
14.Ό,τι μου κολλήσει απ' το ράδιο.
15.Ο ξένος.
16.Δύσκολο (Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση)?
17.Αυτός που έφτιαξε έναν ήρωα κόμικ, που κυκλοφοράει με το σώβρακο και το ένα του μπαλάκι κρέμεται απ' έξω και συγχρόνως σκαλίζει τη μύτη του και συγχρόνως
τα έχει όλα γειωμένα.
18.Ταλασσί
19.Νεαρός μου την έπεφταν οι τραγουδίστριες.
20.Cuba Libre.
21.Ένα πακέτο πράξεων την εποχή που παντρεύτηκα (του γάμου συμπεριλαμβανομένου).
22.Την υποτίμηση.
23.Μαγείρεμα.
24.Ένας είναι (να μου λένε ευχαριστώ).
25.Μόνο τα κατά συνθήκην λέω όταν χρειάζεται.
26.Πρωινό χαμόγελο.(το τρέχον μότο).
27.Όρθιος.
28.Δεν υπάρχει τέτοιο πράμα.
29.Έμπνευσης.

Sigmataf είπε...

Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Βόλτες στο πουθενά. Καφές με τσιγάρο και σιωπή.

η ΣΙΩΠΉ τριμμένη στο τσιγάρο, ή βουτηγμένη στον καφέ;

Sigmataf είπε...

Καλησπέρες!

Siddhartha είπε...

Αυτό με τα ψέματα το κάνω κι εγώ. Δε ξέρω πόσο καλό είναι όμως τελικά.

BeBe είπε...

@ζερο:
Μια χαρά! Αμφιβάλλεις; ;)

@auburn Kate:
Χαίρεσθε κυρία μου!

@confused:
Ω μα ναι!

@3 parties a day:
:) Καλώς ήρθες!

@cornflake girl:
Θα το έχω στα υπόψιν

@Antoin:
Buongiorno ποιητά μας...Lennon ε;
Μάλιστα, μάλιστα..:)

@Sigmataf:
Και στα δύο αν γίνεται!Καλημέρα μούτρο!

@Siddhartha:
Καλό, κακό, το κάνουμε όμως...Δε βαριέσαι!

Lupa είπε...

"Μη φοβάσαι" ε;
Αχ,κοριτσάκι κι εγώ αυτό θέλω να ακούσω. Όχι από το Θεό απαραίτητα, από τους ανθρώπους!

Angel Vs Life είπε...

den synithizoun oi gynaikes na ektimoun tin tryferotita se enan andra. na allos enas logos gia ton opoio diafereis :o)

zouri1 είπε...

σωστη

Antoin... είπε...

"μάλιστα... μάλιστα..!"

τι τρόμος μα τα χίλια ελάφια χωρίς κέρατα..!

tzonakos είπε...

25. Oι απαντήσεις μας σε αυτό, μοιάζουν πολύ.
Πρέπει να ξέρουμε καλά όμως οτι αν και όταν τα ψέμματα αποκαλυφθούν, πληγώνεις και πληγώνεσαι εκει που μόνο αυτό δεν ήθελες.
Και όσοι είναι ευαίσθητοι, την πατάνε άσχημα. Ξέρω, παθών.

Την καλησπέρα μου :)

stefanos είπε...

καλησπέρα bebe
χαίρομαι ιδιαίτερα που σε βρήκα :-)

BeBe είπε...

@Lupa:
Δεν έχεις κι άδικο...

@Angel VS Life:
Εσύ και η Ρενάτα μου φαίνεται πως έχετε βάλει σκοπό ζωής να με κάνετε να κοκκινίζω....Φιλιά!

@zouri1:
Merci!

@Antoin:
Καλέ περισυλλογής ήταν το μάλιστα και ουχί τρόμου ...ωραία ζώα τα ελάφια πλάκα, πλάκα ...:P

@TZONAKOS:
Μα κι εγώ την έχω πάθει, αλλά με την εξήγηση που δίνω, νιώθω πως είμαι εντάξει. Δεν μου αρέσει να λέω ψέματα, καμιά φορά νομίζω πως φτιάχνω όμως μια ωραία αλήθεια...

@Στέφανος:
Καλώς ήρθατε και καλώς σας βρήκα!

eρωτακι είπε...

Πολύ πολύ όμορφο το προφίλ και η γυναίκα που σκιαγραφείται μέσα απ'αυτό. Ο πολυαγαπημένος Ήχος με κάλυψε απόλυτα.

Καλημέρες και φιλί :))

BeBe είπε...

@ερωτας:
Καλημέρα καλή μου ερωτευμένη!

Adonios GK είπε...

Σας διάβασα αγαπητή... συμφωνώ!
Καλώς σας βρήκα!