Τρίτη 22 Μαΐου 2007

Φαντασιόπληκτη

Θα ήταν Αύγουστος, απογευματάκι με την θερμοκρασία να μην ξεπερνά τους 24, ένα ελαφρύ αεράκι θα μου χάιδευε τους ώμους και θα έκλεινα τα μάτια να απολαύσω το δειλινό πάνω στην θάλασσα. Ολομόναχη. Θα μπερδευόντουσαν τα μαλλιά μου, θα γέμιζαν άμμους τα πόδια μου και θα είχε κύμα. Θα σκεφτόμουν πως θα ήθελα να γνωρίσω για πρώτη φορά τον έρωτα. Να ήταν γλυκός με ένα αλήτικο όμως βλέμμα. Σαν αύρα θερινή και να μύριζε θάλασσα. Μέσα στην απόλυτη ησυχία με μοναδικό ήχο το κύμα μου μόλις με έκανε μούσκεμα και γελάω, θα ερχόταν ο Orlando Bloom...Θα περνούσαμε ένα δίμηνο απόλυτου έρωτα και ευτυχίας αλλά επειδή το παιδί θα έπρεπε να φύγει για τα εξωτερικά (και την πιθανή του γκόμενα) θα με άφηνε σε κάποια παραλία να σκέφτομαι...τον επόμενο.
Αυτός θα ήταν η απόλυτη περιπέτεια, θα με ταξίδευε, θα με μάγευε, θα μιλούσαμε στην αγαπημένη μου γλώσσα, μέχρι κιόλας που θα άφηνε την mamma πατρίδα για χάρη μου. Ο Raul Bova είναι και μοντέλος και ηθοποιός και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, οπότε θα ήταν πολυτάραχη η ζωή μου και θα ήθελα κάποια στιγμή να «αράξω». Την καταλληλότερη στιγμή θα ερχόταν το λιμάνι μου, ο άνθρωπός μου, ο πατέρας των παιδιών μου, η σιγουριά μου που θα ήταν ο Al Pacino. Θα με παντρευόταν σε έναν γάμο παραμύθι με ελάχιστους καλεσμένους και θα περνούσαμε ζωή μέλι και ζάχαρη μέχρι εκείνο το ταξίδι στην Γαλλία. Του έλεγα βρε Al μου, τι το ήθελες, αλλά δεν θα με άκουγε. Ήθελε σώνει και ντε να με πάει να δω τον Πύργο του Άιφελ. (Λες και θα χανόταν…).

Εκεί, λίγο το Παρίσι, λίγο κάτι ακούσματα Εντίθ Πιάφ, κάτι ο Σηκουάνας και οι βόλτες που θα έκανα μόνη μου, θα με έφερνε στην αγκαλιά του επόμενου συζύγου μου, του Vincent Cassel. Χωρισμένος κι αυτός από την φίλη Monica, θα έβρισκε παρηγοριά σε μένα, κι εγώ χαρά σε εκείνον. Θα μετακόμιζα για πάρτη του (πιο συγκεκριμένα για τα μάτια, τη μύτη, το βλέμμα του, την αλητεία του) στην Γαλλία και θα έμενα μαζί με τα παιδιά μου φυσικά- γιατί ο Al δεν ήταν τελικά καλός πατέρας- για πάντα.
Η μητρότητα και τα γαλλικά -που ως γλώσσα-δεν μου αρέσουν, θα με έβαζαν σε μια καθημερινότητα που ως γνήσια αλλοπαρμένη δεν θα μου πήγαιναν. Θα ταξίδευα μόνη μου και θα έκανα τον γύρο της Γαλλίας ενώ ο Vincent θα ετοίμαζε φαί για μένα και τα παιδιά μας.


Σε ένα από τα ταξίδια μου, θα σκόνταφτα πάνω στην Vanessa Paradie, η οποία είχε μόλις χωρίσει από τον άντρα της. Ο Johnny Depp θα ήταν το αρρωστημένο πάθος μου. Η προσμονή μου, η σκέψη μου, η επιθυμία μου(και όχι άδικα ε;), ο αιώνιος εραστής μου. Πάντα σε αυτόν θα γυρνούσα. Όποια στιγμή ήμουν θυμωμένη ή απατημένη από τον Vincent, ο Johnny θα ήταν η ελπίδα μου και η αγκαλιά που πάντα ονειρευόμουν.




Όλα αυτά φυσικά αν δεν είχε γεννηθεί ποτέ και δεν με είχε μαγέψει ο ομορφότερος άνδρας που πέρασε ποτέ από την 7
η τέχνη και το θέατρο. Κυρίες μου, ο Marlon Brando. Από πιτσιρίκα έως και γριά εκεί θα ήταν η σκέψη μου. Και η δική του, κάποιες φορές σε μένα.

Η φντασία είναι πάντα φαντασία κι έτσι ό,τι κι αν γράψω παρακαλώ πολύ δεν θα ήθελα επικρίσεις του τύπου "μωρή αχόρταγη", "ένας δεν σου φτάνει" κλπ. In real life, είμαι μονογαμική, έως αποδείξεως του εναντίου.Αν πάλι δεν κρατιέστε χώστε ελεύθερα.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η
Μαργαριτούλα με κάλεσε στο παιχνίδι που άρχισε πρώτος ο 2Σχ2, το διαμόρφωσε ο Sidd και το αποτελείωσα τρόπον τινά.(Δεν κρατάω πνευματικά δικαιώματα, πάρτε ελεύθερα ό,τι θέτε από φωτό και αριθμό φαντασιώσεων. Είναι έτσι κι αλλιώς, φάτε μάτια).
Αμπε μπα μπλομ, του κι θε μπλομ, αμπε μπα μπλομ του κι θε μπλομ, μπλιμ, μπλομ....
Μούτρο
Κολοκύθω
Θαλασσομπέρδεμα

Αργυρένια
Σπύρος
(Πρόσκληση ήταν ναι.)


55 σχόλια:

aniaris είπε...

Αυτός ο Τζόνι θα μας φάει όλες. Δεν είναι περίεργο που οι περισσότερες διαλέγουμε για πατέρα των παιδιών μας έναν ώριμο (να μην πω 50άρη και βάλε) άντρα;

BeBe είπε...

@aniaris:
Μόνο εμάς έχει κάψει; Όλη την Υφήλιο. Όσο για τον άνω των 50 που λες, όχι δεν μπορώ να πω πως θέλω να έχω άντρα αρκετά χρόνια μεγαλύτερό μου, απλά ο Pacino είναι η εξαίρεση του κανόνα. Αν και φυσικά τον προτιμώ στα νιάτα του, επί εποχής Σημαδεμένου και Νονού.

kat. είπε...

Αντι Γκαρσια και ξερό ψωμί!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Όλα καλά μέχρι που ο Τζώνυ μπήκε στον δρόμο σου. Τον άνδρα τον δικό μου μαρή?
τον πατέρα των τεσσάρων αγέννητων παιδιών μου?
να πας να βρεις άλλο αποκούμπι παλιοανδροκλέφτρα, θες σώνει και καλά κάποιον από το 21 jump street? πάρε τον χούκερ και άσε τον τζώνυ εδώ

μπιτς

?:) (χα, τώρα μου βγήκε, με το ερωτηματικό από πάνω σαν φράντζα δεν είναι? το καθιερώνουμε???)

BeBe είπε...

@Kat:
Ω Θεοί!!!! Ειλικρινά απορώ πως σκατά τον ξέχασα....:( Εντάξει,είμαι αχόρταγη.

@βλαμένη:
ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ
Φράντζα λέει.χαχαχαχαχαχαχαχα.
Εντάξει, αϊ πάγαινε. Τον θες εσύ και όλη η υφήλιος. Θα τον μοιραστούμε κι αν σ΄αρέσει. Άιντε, περιμένω τα δικά σου. Ναι θα το καθιερώσουμε ?:) ?:)

Lupa είπε...

Καλέ τι 'καλυμένο με ρομαντισμό' πορνογράφημα ήταν αυτο??? ΜΕΣΣΑΛΙΝΑ!
Χεχεχε!
Αυτό το αλήτικο βλέμμα είναι που μας έφαγε όλες μας. Πρόσεχε κοριτσάκι!
Από όλα όσα είπες μόνο με τον Marlon το βρίσκω δύσκολο. Όχι επειδή έχει αποδημήσει εις Κύριον αλλά επειδή το σήκωνε το σακάκι ο μακαρίτης, τον τίναζε τον κουραμπιέ...
Φιλιάαααα

Ανώνυμος είπε...

Μου άρεσε αυτο το ερωτικο ταξίδι απο αγκαλιά σε αγκαλιά , ο ένας πιο ωραίος απο τον άλλο ...λίγο μεγάλος για πατέρας ο Al αλλα αφού εσύ γουστάρεις ...

Ωραίο παιχνίδι...
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

":)

πιο τρέντι φράντζα είναι αυτή
πως σου φαίνεται?

ρε θα σφαχτούμε
θα σας αφανίσω όλες
για τον τζώνυ παίζω και ξύλο άμα λάχει

>:) χαμόγελο ατόμου με μεγάλη φύτρα (έτσι δεν γράφεται? σαν τη χύτρα?)

}:) χαμόγελο ατόμου με φρύδι άβγαλτο

BeBe είπε...

@lupa:
Όχι, όχι δεν θέλω καν να το δεχτώ για τον Μάρλον! Μου γκρέμισες τη φαντασίωση...
Είμαι ΜΕΣΣΑΛΙΝΑ με κεφαλαία περικαλώ!

@trelofantasmeni:
Ευχαριστώ καλή μου, το αμπε μπα μπλομ άλλους επέλεξε, κι όπως είδες με τη μια έχω αρχίσει ήδη το μαλλιοτράβηγμα, αλλά αναμένω και τις δικές σου φαντασιώσεις..Όσο για τον Al, τον παλιό τον καιρό στα νιάτα του, επί νονού, θα ήταν σύζυγος.

@ηλίθια:
Δεν εννοείς να το καταλάβεις έτσι; Θα σφαχτούμε σου το λέω...

><:) Χαμόγελο παιδιού ηλιθίου heyzz..ξέρεις τα γνωστά που έχουν τη φράντζα μπιφτέκι;

8:)Έχω να πλυθώ μέρες κι έχω κάνει φωλιά!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι τυχαίο που ο τζώννυ θα διαλέξει εμένα, κοίτα πόση φαντασία έχω:

:@ μωράκι που φοράει πιπίλα

:)~ σπανός με τραγίσιο μουσάκι

:Q γουρουνάκι

ξέμεινα

κι ένα ποίημα στον τζώνυ:

τζώνυ, σαν το ουίσκι που ρουφώ όταν από νυχτώνει
τζώνυ, αν μ'αρνηθείς θα γίνω εγώ
ένα κακό πρεζόνι

άσε την σκρόφα τη μπεμπέ
κουπεμπέ κουπεμπέ
κι έλα σε μένα νε καλέ
τώρα ντε, άσ'τη βανέσα παραντέ (ποιητική αδεία)

Vsls είπε...

Βλέπω πως μερικοί άντρες παίζουν σταθερά στις γυναικείες φαντασιώσεις. Αυτό ίσως και να είναι καλό γιατί έχουμε λιγότερους ανταγωνιστές! Χαιρετίσματα στον φίλο Al!

Ανώνυμος είπε...

Κι ακόμα θέλω τέσσερις ώρες για να σχολάσω έτσι?

[Germanos] είπε...

Ναι οντως μερικοι αντρες ειναι σταθερες αξίες για σας τις γυναίκες.
[Καλά δεν περίμενα να βάλεις και το Σημίτη!]

Ανώνυμος είπε...

Κάτω τα χέρια απ΄τον Τζώνυ, λέμε, μη σφαχτούμε εδώ μέσα, ακούς θράσος η "κυρά "Τζώναινα"! Τούκα προ, κούκλες μου! Είναι της γενιάς μου ;)
Επίσης ο Άντυ είναι ο Θεός! Σαν τον Αλ στα νιάτα του! ;) Επίσης σας δηλώνω πως όποια τολμήσει και βάλει χέρι στον Βίγκο μου , αλίμονό της! Είπα κι ελάλησα! :)))

nosyparker είπε...

Να μου κάνετε τη χάρη όλες λυσσάρες, ο Johnny Depp είνια δικός μου. Δε σας φτάνουν τόσα αρσενικά, εκεί κολήσατε; :-PPP

seaina είπε...

Προσωπικά ψηφίζω δαγκωτό Μπραντ Πητ. Και να φανταστείς ότι προτιμώ τους μελαχρινούς! Είναι ο μοναδικός ξανθός που μου αρέσει!

void είπε...

Αγαπητη, βλεπω οτι ζησαμε βιους παραλληλους...Την εποχη που βαρεθηκα τις αγκαλιες της Charlize, ειδα τη Monica στις οχθες του Σηκουανα σκεφτικη...Την επεισα πως ο Vincent δεν κλανει μια μπροστα μου κι ετσι παντρευτηκαμε στη Sacre Coeur!!! Πρεπει λοιπον να με ευγνωμονεις για αυτο που αφελως θεωρησες μοιραιο...!

~:-{) ---> Αντρας μουστακαλης με τσουλουφι!

Ανώνυμος είπε...

Slow down girls. My tsoutsounis cannot handle all of you at the same time. Stand in line please and wait for your turn - oles tha parete!

2Σx2 είπε...

Και για την ιστορία το πιο ωραίο και trendy χτένισμα είναι το εξής:

!:-)
Straight cut με χωρίστρα στο πλάι!

SparksScribbler είπε...

Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα, ο Johnny θα πεθάνει σύντομα γιατί έτσι που βλέπω ότι έχει τάξει έρωτες σε όοοοολες εσάς, όπως και σε μένα θα τον σκοτώσω και θα τον κλαίει η Βανέσσα.
Και μετά θα τραβήξω προς Viggo Mortensen πλευρά...
(Ε Ρενάτα;) ;-) (χωρίς φράντζα)

BeBe είπε...

@πανίβλαξ ανοργασμικιά:
Ρε όσα ποιήματα κι αν γράψεις, σε μένα θα καταλήξει. Αν με ακούσει να τραγουδάω θα φύγεις πετούμενη από τα παράθυρα...Ούστ...Όσο για την φαντασία σου, μηδαμινή αγαπητή μου μπροστά στη δική μου...Έχε χάρη που δεν μπορώ να ζωγραφίσω εδώ μέσα...Άιντε!

@Vsls:
Θα του τα δώσω με γράμμα, είπαμε, τώρα ζω με τον Vincent, βλέπω τον JOHNNY(με κεφαλαία να το καταλαβαίνουν μερικές μερικές) και σκέφτομαι τον Marlon -πως ήταν κάποτε-...

@Πληκτική χαζή:
Ούστ είπαμε ρε!

@Γερμανός:
Ε αυτό μας έλειπε ;) Καλώς ήρθες..

@Ρενάτα:
Πάρε τον Βίργκο και κάντον ό,τι θες..(όχι πως θα μου κακοέπεφτε) αλλά άσε τον Johnny για εμάς, είμαστε που είμαστε ήδη 3, στο τέλος θα κατεβάσουμε 11άδα να τον διεκδικεί για γκολ.

@nosy:
Κι εσύ; Έλεος..έλεος...Φέρτε έναν κλώνο του τώρα! :)

@seaina:
Θα συμφωνήσω πως αποτελεί ένα ωραίο αντιπροσωπευτικό κομμάτι ξανθού, ωστόσο μπροστά στους δικούς ΜΟΥ(το ξαναγράφω σε περίπτωση που δεν έγινε κατανοητό βλαμένη Τζώναινα-θα θελες), δεν πιάνει μια..

Markos είπε...

Οι αυτοκτονίες αρσενικών γίνονται εδώ και τώρα, ή να περιμένουν(με) να βρεθεί κάποιος πιο σίγουρος τόπος και καταλληλότερος χρόνος; :) :)

Καλησπέρα

BeBe είπε...

@void:
Αν σε ευγνωμονώ; Ταμάλα! Δε λες τίποτα...Τον έχω εκεί εικόνα στο προσκέφαλο...Να μάθαινε και κανά ελληνικό, για να μην τον απατούσα με τον Johnny...ΜΟΥ! :P

@My Love:
Don't bother my love. I am just explaining the situation...You are all mine(L)....XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

Εσύ μας έβαλες σε αυτό το τριπάκι, τώρα κάτσε να υπομένεις :P...Συμφωνώ για την χωρίστρα (Κ)

@Μεγαλειοτάτη:
Και σε σένα; Θα τον αποτελειώσω. Ήρθε το ΤΕΛΟΣ.

salvador είπε...

bebe όλες οι φαντασιώσεις σου εμπίπτουν στο αρσένικο
ή έτσι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού που καλείσαι να παίξεις;
εμένα δεν με παίζει κανεις
πάλι βρέχει έξω
όχι σαν χθές ομως
ευχαριστώ για την ζεστή καλημέρα σου

BeBe είπε...

@Markos:
Όπως βλέπεις, δεν αργεί να γίνει το μοιραίο...Καλώς ήρθες :)

BeBe είπε...

@salvador:
Τους κανόνες τους φτιάχνουμε εμείς όπως θέλουμε..Προσπάθησε ο 2Σχ2 να μας βάλει σε μια τάξη, αλλά δεν τα κατάφερε...Ο καθένας έγραψε όσες φαντασιώσεις ήθελε. Ναι εμπίπτουν στο αρσενικό.

nosyparker είπε...

Για μισό!!! Εγώ δεν είμαι η μεγαλύτερη; Ε λοιπόν, τον είδα πρώτη κι είναι δικός μου! χιχι

BeBe είπε...

@Nosy:
Παμπόνηρη γάτα κάνε πίσω μην αρχίσω και εξαπολύω βέλη. Ως μεγαλύτερη θα πρέπει να υποχωρήσεις..:P

Ανώνυμος είπε...

ηρθα.οπλισμενη σου λεω κοριτσακι.
δεν τον διεκδικειτε πια τον Ντεπ. δε σου τα ειπανε?
προλαβε η αλισια :)))

και δε θελω ου!!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση γλυκιά μου, αλλά, να, πώς να στο πω, εχμμ...
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ
:)

lazinio είπε...

koita perasei pou exei o asxhmos (gia ton cassel lew)..

patsiouri είπε...

Σε κάποια το ξαναέγραψα αυτό, αλλά εμείς ι δύο δέν πρόκειται να γίνουμε φίλες ποτέ! Θα μαλλιοτραβηχτούμε την πρώτη μέρα!
Εκτός βέβαια άν η μοιρασιά είναι δίκαια, εγώ Βίνσεντ, εσύ Τζόνι και τους αλλάζουμε 3 μήνες το χρόνο, να μήν πλήξουν τα έρμα,ό.κ?

Τί μου κάνεις βραδιάτικα άρρωστη γυναίκα...

industrialdaisies είπε...

Πωπω, ασχήμιαααααααα!

:ppppppppppppppppp

elafini είπε...

αχ βαχ...δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω..

tzotza είπε...

αχ..τι ειναι αυτα που γραφεις!!!κολαστηκα και εδω με τοσους απιστευτους ανδρες!!!(οι ανδρες του post δηλαδη..oxi οι ανδρες στα comments..μη μπερδευομαστε!!!:))
θα παραδεχτω πως δεν ηξερα την υπαρξη του Raul Bova(tsk tsk i know!!!)πωπωπωπωπωπω!!
αραγε να ξερει ο johnny τι επιτυχια εχει εδω στην ελλαδα μπας και φυγει απο το αγροκτημα και την vanessa εκει περα στην γαλλια και μας ερθει??λετε??

BeBe είπε...

@alicia:
Κοπελιά τι θα γίνει; Άργησες αρκετά στη μάχη και είσαι εκτός...Λυπούμεθα :P

@Σπύρο:
Γλυκέ μου, εγώ έστειλα πρόσκληση να μας γράψεις τις φαντασιώσεις σου...Δεν είπα ποτέ πως σου αρέσουν οι άνδρες. :)

@lazinio:
ΑΣΧΗΜΟΣ ΑΥΤΟΣ; Όχι,όχι κάνω πως δεν το είδα το σχόλιο..

@patsiouri:
Κοπελιά έχεις καταλάβει τί χαμός γίνεται για τον Depp. Έχω χάσει κάθε πιθανή τρίχα της κεφαλής μου με αυτό που γίνεται..Όσο για τον Vincent θα το σκεφτώ και θα επανέλθω δριμύτερη για απάντηση..

@industrialdaisies:
Ναι, ναι άστα..απορώ κι εγώ πως τους διάλεξα!

@elafini:
Ελαφάκι μου! Καλώς ήρθες και πάλι ;) Να δεις πόσους άφησα έξω...

@tzotza:
Τώρα που έμαθες την ύπαρξη του Ιταλού ημίθεου,μπες να δεις φωτό και θα με θυμηθείς...Πλάκα πλάκα δεν έχει βαρεθεί τις φάρμες και τη Vanessa?

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

Είναι τόσες πολλές αυτές που μου αρέσουν και για διαφορετικούς λόγους.
Η Μελίνα επειδή ήταν επαναστάτρια. Η Jolie για το βλέμμα της στο Mr. and Mrs. Smith. Η Beyonce για το χρώμα της. Η Σακίρα για τους γοφούς της. Η Μinogue και η Anastacia γιατί το παλεύουν. Η Μπελούτσι για το πόσο ντελικάτη είναι. Η Καρέζη για τα μάτια της. Η Johansson για το μπούστο της, Emmanuelle Béart για τα χείλια της, Jennifer Connelly για το χαμόγελό της, η Λούσι Λιου γιατί είναι exotic…
Ouf! Είναι τόσες πολλές…

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

ουπς! ξέχασα την καλημέρα.
Καλημέρα!!!

Adonios GK είπε...

Simply great expectations!

Ανώνυμος είπε...

Ωχ αμάν! Πάλι θα βγάλουμε τα άπλυτα στη φόρα; :P ;)
Ελπίζω εντός της εβδομάδας να το έχω έτοιμο (θέλει και σκέψη το πράμα) ;)
Φιλιά :)

Φράνσις είπε...

Και μόνο για τον Ορλαντο σε παραδέχομαι! Εχω ήδη απαντήσει μωρέ, έχω οργιάσει για τη ακρίβεια. Αλλα ο Ορλαντο είναι... ιδίως στο Βασίλειο των Ουρανών. Αλλα και η Ευα Γκριν δίπλα του βαζει φωτιά...
Φιλιά ονειροπαρμένη.

eρωτακι είπε...

Ό,τι και να λέτε, ένα να ξεύερετε: ο Τζώρτζ (τί ποιός Τζώρτζ??!!!! Ο Κλούνεϊ, ντε!!!) είναι δικός μου και μόνο δικός μου!

?:) η φράντζα ΟΛΑ τα λεφτά!!!!

Το κείμενο απολαυστικό, περιττό να σου πω! :D

demonia είπε...

1)Ήθελα κι εγώ να βάλω τον Vincent Cassel στη δική μου (για τους ίδιους λόγους) αλλά...δε θυμόμουν πώς τον λένε τον τύπο :-p

2)O Al Pacino μπορεί κάποιος να μου πει γιατί ποτέ δε μ`άρεσε;;Άσχετο που στο νονό γαμάει και δέρνει (με το παρδόν)

3)Ο τέλειος εμπλουτισμός!Μια ζωή παραμύθι...Στον Τζόνυ δεν κρατήθηκα,μου έφυγε ο βαθύυυυς αναστεναγμός!

NY ANNA είπε...

Αν και τελευταία και καταϊδρωμένη να ψηφίσω κι εγώ;;;;
Ο μοντέλος είναι όοοοολα τα λεφτά. Ο Μάρλον δεν παίζεται σε καμια κατηγορία, γιατί αποτελεί τον ορισμό του all time classic απόλυτου αρσενικού. Τζόνι Ντεπ και Ορλάντο Μπλουμ μπορούμε να τους απολαύσουμε από αύριο στο τρίτο σίκουελ των "Πειρατών της Καραϊβικής". Εντάξει μωρέ, δεν τρελαινόμαστε με την υπόθεση, αλλά ποια μπορεί να πει όχι σε full big screen επέλαση γνήσιων αρσενι΄κών.
Να προσθέσω και τον Κλούνεϊ;;;;

Καλημέρα
(Αυτή που προσπαθεί εδώ και λίγο καιρό να ανακατασκευάσει το... γήπεδο!)

Ελπίζω να... νικήσουμε απόψε!

Siddhartha είπε...

Πολύ ωραία το χειρίστηκες το όλο game. Όσο για τις επιλογές, ήταν μερικές αναμενόμονες, βλέπε Ντεπ, αλλά Πατσίνο και Ορλάντο μου κάναν την έκπληξη για να είμαι ειλικρινής....

Τη καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

τελικά ευτυχώς που ΔΕΝ μου αρέσει ο Johnny Depp!! (τάπα;)

BeBe είπε...

@Σπύρος:
Αν ήταν έτσι, θα σου αράδιαζα κι εγώ μια 11άδα ολόκληρη :P

@Adonios:
Simply imagination ;)

@confused:
Θαλασσομπερδεμενάκι μου, βγάλε ό,τι άπλυτο θες...Και χωρίς φόβο και πάθος!

@auburn Kate:
Ε; ε; Παραδέχεσαι...;

@ερωτας:
Καλησπέρες ερωτευμένη μου.Πάρε τον Τζορτζ όλο δικό σου

@demonia:
χαχαχα.Σε όλους μας φεύγει αυτός ο αναστεναγμός...Τώρα που έμαθες το όνομά του, μπες να δεις φωτός. ;)

@ΝΥ ΑΝΝΑ:
Θα πάω να δω το σήκουελ γιατί μου αρέσει έτσι κι αλλιώς η πειρατοκατάσταση.Πόσο μάλλον όταν περιέχει και δύο από τους άνδρες ΜΟΥ! :P

@Sidd:
Είμαι εκπληξακτζού! :P Φιλί!

@lifewhispers:
Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ξέρω...Τουλάχιστον γλιτώνεις το μαλλιοτράβηγμα.

zero είπε...

Καλο το ονειρο.
Πολυ καλο!
Το αλλο με τον Τοτο το ξερεις?

ζερο.

Ανώνυμος είπε...

Χε,χε.. Δεν θα μπω στη μάχη για τον Τζώνυ (δεν θα 'ταν σωστό άλλωστε, αφού εγώ τον χώρισα :P), αλλά θα ρωτήσω ποιος είναι αυτός ο Ιταλός?? Κι αφού βρήκες το λιμάνι σου τον Al, δεν σε πειράζει να μου τον γνωρίσεις, έτσι???

aa-duck είπε...

αυτό δεν είναι απλή φαντασίωση, αγαπητή bebe, Είναι ο Γύρος του Κόσμου σε Οσες Μέρες. :D

Πολύ μου αρέσει που έχει χαμηλή ζήτηση ο Βενσάν! Αι γουιλ τέικ δατ του ραν εντ χάιντ!

*Και λες τουλάχιστον οι μισοί από αυτούς να βλέπουν απόψε το ίδιο; (Τσάμπιονς Λιγκ;) Ταράζομαι :P

3 parties a day είπε...

La dolce vita. Αχ...

BeBe είπε...

@ζερο:
Όχι! :P

@cornflake girl:
Αμέ! Φυσικά και θα στον γνωρίσω...Έτσι κι αλλιώς είπαμε, ζω Γαλλία με Vincent και βλέπω Johnny!

@aa-duck:
Εννοείται...Μακάρι να το έβλεπα μαζί τους.

@3 parties a day:
Βαχ! :)

Άρης είπε...

Δεν μου λες ο Sean Connery, George Clooney και Brad Pitt π.χ. που είναι;;; δεν ξέρω αλλά μου λείπουν οι «άντρες» στην λίστα σου :) αλλά είπαμε γούστα είναι αυτά.

BeBe είπε...

@εντροπια:
Ε δεν χωράνε όλοι καλέ. Εδώ άφησα άλλους κι άλλους θα έβαζα τον Cloouney; Γούστα είναι εννοείται ;)
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Βρε κορίτσια τι μανία κι αυτή με τον Depp...υπάρχουν κι αλλοι ωραίοι άντρες... σιγά αυτος είναι σαν μιξιά...τοσοδούλης τι να τον κάνετε?

Καλά ντε μη βαράτε δικος σας όλος (τι όλος δηλαδη σαν μπρελοκ ειναι ο καημένος) χιχιχι